FANDOM

199.jpg

Halina z Pimpusiem.

Znieczulica społeczna - 199. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Opis odcinka

Wstęp

Pewnego dnia Paździoch wyznaje Ferdkowi, że dręczy go obecna sytuacja w Polsce. Prosi Ferdka o wysłanie go paczką przez pocztę na Madagaskar. Niebawem Kiepski spełnia prośbę sąsiada.

Dalsza część

Nadchodzi dzień wysłania Paździocha. Po siłowaniu się z kartonem Ferdkowi udaje się wsadzić sąsiada do paczki,która wysyła na Madagaskar. Tymczasem Kiepscy oglądają program w telewizji. Halina zarzuca brak uczuć. Tego samego dnia Halina zauważa Boczka niosącego psa. Kiepska pyta go co chce zrobić z Pimpusiem, a on mówi jej, że chce go spalić i potem zjeść. Halina wścieka się i zabiera Boczkowi Pimpusia, a wszystkim zarzuca brak ludzkich uczuć. Gdy dowiaduje się od Ferdka, że ten wysłał Paździocha w paczce na Madagaskar i dowiaduje się, że dobrze się tam czuje postanawia to zmienić.

Zakończenie

Paździoch wraca z Madagaskaru jako dobry człowiek. Opowiada wszystkim jak tam cudownie było. Wszyscy postanawiają wyjechać na Madagaskar oprócz Paździocha, który zostaje z Pimpusiem. Jakiś czas później wszyscy wracają do domu odmienieni. Chcąc pokazać innym ludziom jakie korzyści może przynieść wyjazd na Madagaskar postawiają poprosić o pomoc Paździocha. Niestety, okazuje się, że Paździoch przez te parę miesięcy znów stał się złym człowiekiem. Po krótkiej wymianie zdań zaczyna szczuć ich Pimpusiem, który wyrósł na agresywnego psa.Wszyscy są rozczarowani.

Obsada

Poprzedni
Harakiri
Znieczulica społeczna
2005
Następny
Bo dziś Andrzeja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki