FANDOM

264.jpg

Ferdek szuka w komputerze swoich krewnych.

Zerwane więzi – 264. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Boczek odwiedza Ferdka. Chce pożyczyć od niego kapelusz, ponieważ wybiera się na zjazd rodzinny w Rzeszowie. Ferdek pożycza mu i mówi, że źle w tym wygląda, a później każe Boczkowi opuścić mieszkanie. Ferdek szuka w książce telefonicznej adresy członków swojej rodziny. Znajduje tylko Wujka Władka. Ferdek prosi Mariolkę, aby wyszukała ich w komputerze. Nic jednak tam nie ma. Boczek opowiada Ferdkowi, jak było podczas rodzinnego zjazdu. Tymczasem Mariolka znalazła w komputerze osobę o nazwisku Kiepski, pochodzi on z Mongolii. Następnego dnia Ferdek decyduje się, aby znaleźć zapomnianego kuzyna. Kiepski chce się wybrać ze swoim sąsiadem, Paździochem na wyprawę, który jest na to przygotowany.

Zakończenie

Ferdek i Paździoch znajdują się na pustyni i nie wiedzą, gdzie mają dalej iść. Dzięki GPS-owi idą dalej. Gdy docierają na miejsce, niespodziewanie widzą mężczyznę, który jest sobowtórem Ferdka. Rozmawia z Paździochem i mówi, że nic nie robi, ponieważ w tym kraju nie ma pracy dla ludzi z jego wykształceniem, a następnie pije piwo Mocny Full. Gdy widzi to Ferdek, jest zaskoczony.

Obsada aktorska

Poprzedni
Inwestor
Zerwane więzi
2007
Następny
Impreza

Więcej z Fandomu

Losowa wiki