FANDOM

203.jpg

Boczek chce podarować Ferdkowi placek.

Zły Boczek – 203. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek budzi i Halinę i mówi jej, jaki jest Paździoch. Do drzwi puka Boczek, który przyniósł dla Ferdka placek własnej roboty. Jednak Ferdynand nie chce tego przyjąć, wówczas Boczek zostawia placek na wycieraczce i mówi sąsiadowi, aby z nim zrobił, co chce. Mówi tę historię Halinie i jest zaskoczony postawą sąsiada. Następnego dnia okazuje się, że talerz z plackiem leży pod drzwiami Paździochów. Paździoch, jak twierdzi również nie przyjął tego placka. Chwilę później pojawia się Boczek, który kupił kilka browarów. Po pewnym czasie sąsiedzi piją piwo. Następnie częstują się pozostałymi browarami, które mają gorzki smak. W kuchni Ferdek odkrywa, że w garnkach nic nie ma do jedzenia. Odkrywa, że na stole leży ciasto, które spożywa i mu smakuje. Następnie przychodzi Halina z pracy. Pojawia się także Boczek i mówi, że skoro placek smakował sąsiadom, to im dopiecze. Tymczasem Ferdek i Paździoch obserwują przez okno, jak Boczek myje auto Paździocha i w dodatku za darmo. Poważnie zastanawiają się nad tą dziwną sytuacją związaną z zachowaniem Boczka. Na korytarzu czekają na sąsiada i odkrywają, że wymienił klamkę w drzwiach do toalety. W końcu przychodzi Boczek z browarami. Sąsiedzi nie mogą z nim poważnie porozmawiać, ponieważ piją browary, które kupił Boczek. Za to Ferdek i Paździoch rozmawiają o tym w kuchni. W piwnicy chcą znaleźć na Boczka jakiegoś haka.

Zakończenie

Chwilę później przychodzi Major Waldek. Ferdek i Paździoch proszą go o pomoc w związku z Boczkiem. Następnego dnia przychodzi Major i w pokoju pokazuje Ferdkowi i Paździochowi zdjęcie, na którym jest dziadek Boczka.

Obsada

Poprzedni
Edzio ośmiornica
Zły Boczek
2006
Następny
Trendi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki