FANDOM

Wrota piekieł – 280. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Boczek pije

Boczek pije

Paździoch przychodzi do Ferdka w nocy, zawiadomić go że ktoś zużył jego papier toaletowy w jeden dzień. Paździoch podejrzewa o to Ferdka, ale ten pokazuje mu swój własny papier. Sąsiedzi podejrzewają o to Boczka. Marian postanawia przeprowadzić z Ferdkiem rozmowę przy winie. Paździocha interesuje to, dlaczego od wielu lat Boczek korzysta z kibla na ich piętrze, a nie na swoim. Następnego dnia postanawiają poruszyć tę sprawę. Boczek opowiada sąsiadom, że gdy się wprowadził do tej kamienicy, poznał prawdę o kiblu na swoim piętrze - były to wrota piekieł, gdzie straszy. Ferdek razem z Paździochem kategorycznie zabraniają mu korzystania z ich toalety. Po jakimś czasie Paździoch pokazuje Ferdkowi spłuczkę, którą, ktoś zepsuł. Razem podejrzewają, że winny jest temu Boczek, który chciał się w ten sposób zemścić. Sąsiedzi postanawiają iść do niego, lecz nie otwiera. Ferdek idzie do kibla na jego piętrze, żeby podmienić spłuczki. Tam Ferdek na własne oczy przekonuje się, że ten kibel rzeczywiście jest strasznym miejscem i zaczyna wierzyć Boczkowi.

Zakończenie

W kuchni Kiepski dochodzi do wniosku, żeby pozwolić Boczkowi korzystanie z ich kibla. Paździoch w dalszym ciągu nie zgadza się, więc Boczek każe mu iść do kibla na piętrze górnym i samemu przekonać się. Ferdek i Boczek dowiadują się, że Paździoch nie przeżył w kiblu nic nadzwyczajnego. Niespodziewanie z kibla wychodzi Paździochowa i każe mu z powrotem iść z nią do kibla i krzyczy na niego. Ferdek i Boczek śmieją się z tej sytuacji.

Obsada

Poprzedni
Niezastraszeni
Wrota piekieł
2007
Następny
Pułapka na myszy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki