FANDOM

95.jpg

Boczek zamarł na korytarzu.

Wolność Przez Duże W - 95. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Sąsiedzi dowiadują się, że Boczek zamarł na korytarzu. Kiepscy postanawiają mu pomóc. Ferdek dowiaduje się, że Boczek został zwolniony z pracy. W końcu Ferdek powoduje, że Boczek wraca do swojego normalnego zachowania. Później okazuje się, że pracownicy sklepu mięsnego, w którym pracuje Boczek, także potrzebują pomocy. Ferdek postanawia im pomóc. Prezentuje im wykłady. Halina domaga się od męża wyjaśnień. Ferdek tłumaczy jej, że uczy ich sztuki nowego życia. Po zakończeniu wykładów Ferdek mówi gościom, aby poszli w świat i przekazywali wolność. Wszyscy są zadowoleni, że wiele ich nauczył. Po chwili przychodzi Waldek i mówi, że przyszedł Listonosz Edzio. Okazuje się, że nie przyniósł renty, tylko list. Ferdek czyta go w kuchni i mówi, że dostał pracę w odśnieżalni. Halina jest zadowolona, że Ferdek pójdzie do pracy, natomiast on sam jest nieszczęśliwy z tego powodu.

Zakończenie

Następnego dnia Halina mówi dzieciom, że Ferdek po raz pierwszy od 12 lat pójdzie do pracy. Gdy idzie do sypialni, bo w niej przebywa Ferdek, okazuje się, że jest ubrany w kostium roboczy, a w ręku trzyma wielką łopatę. Halina pyta go, czy dobrze się czuje, a Ferdek krzyczy.

Obsada

Poprzedni
Polak potrafi
Wolność przez duże W
2001
Następny
Łzy Wasyla

Więcej z Fandomu

Losowa wiki