Fandom

Kiepscy Wiki

Wniebowzięci

1061stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
168.jpg

Sąsiedzi we wnętrzu UFA.

Wniebowzięci – 168. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek, Halina i Mariolka oglądają magazyn Fakty i Bzdety. W tym wydaniu redaktorka mówi na temat ludzi uprowadzonych przez UFO. Po pewnym czasie Ferdek wychodzi z pokoju i nie chce oglądać dalej programu. Nagle do domu przychodzi Waldek, który kupił kilka piw. Ferdek, Waldek, Paździoch i Boczek siedzą na ławce przed kamienicą. Rozmawiają i niespodziewanie po chwili zostają uprowadzeni przez UFO. Przechodzą do innego pomieszczenia, gdzie nikogo nie ma. Stoi tylko krowa i później opuszcza pomieszczenie. Później przychodzi właściciel krowy, także porwany przez UFO. Idą dalej i spotykają kosmitę. Idą do Kierownika i wyjaśniają sprawę. Najpierw z nimi rozmawia, a później każe iść do dyrekcji. Boczek bierze skafander. Ferdek, jego syn oraz Paździoch i Boczek idą do dyrektora i z nim postanawiają wyjaśnić całą sytuację.

Zakończenie

Chwilę później cała czwórka opuszcza statek UFO i ląduje na łące. Jest tam informacja, że do Rzeszowa pozostaje 12 km. Wszyscy oprócz Boczka idą. Ten zostaje zabrany samochodem przez niemieckiego turystę. Jakiś czas później Ferdek opowiada swoją sytuację, ale Halina mu nie wierzy. Następnie ona sama zostaje porwana przez UFO.

Obsada

Poprzedni
Odlot
Wniebowzięci
2004
Następny
Zatruta strzała

Więcej z Fandomu

Losowa wiki