FANDOM

Wiktor - szpieg Mariana Paździocha i Piszczyk Pospolity. W jego rolę wcielił się Krzysztof Dracz. Pojawia się tylko w odcinku, pt. Piszczyk.

Historia

W pewnym momencie został zatrudniony przez Paździocha do szpiegowania ludzi. Dzięki jego małemu rozmiarowi mógł przemieszczać się w ścianach, podglądać cel i donosić o nim jego szefowi, np. alfabetem morsa. Wiktor był znany z tego, że był bardzo cichy i nikt nie zorientuje się co w trawie piszczy. Jedynie Ferdek nie dał się nabrać i słyszał uderzanie alfabetu morsa zza ściany. Należał bowiem do jednych z takich ludzi którzy nie znajdują się w społeczeństwie ślepym i głuchym na wszystko. Nikt z pozostałych mieszkańców nic nie słyszał i uznano Ferdka za wariata. Jedynie Kozłowski mu wierzył, bo miał do czynienia z takimi sprawami. Kozłowski wiedząc, że Wiktor na zabezpieczoną drogę ucieczki postanowił razem z Ferdkiem wziąć go na dwa ognie. Wywiercono dziurę w ścianie gdzie z jednej strony Ferdek lał wodę, a z drugiej Andrzej trzymał słoik. Udało im się go schwycić. Po wydaniu, że Wiktor jest szpiegiem Mariana, postanowiono wymienić się z Paździochem na reklamówkę wódki w zamian za Piszczyka. Marian dowiedziawszy się od Ferdka co takiego Wiktor im powiedział zaczął wypytywać milczącego szpiega. Marian zaczął go torturować żeby zaczął śpiewać. Dalsze jego losy są nam nieznane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki