FANDOM

245.jpg

Halina i Ferdek rozmawiają o świętach.

Wesołych świąt! - 245. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Rano Halina budzi Ferdka i każe mu iść po kartofle następne opowiada mu w jaki sposób ma je ugotować. Ten po raz kolejny zasypia, sytuacja powtarza się kilkakrotnie. Po porannej gimnastyce idą do kuchni. Wszystko przygotowuje. Po czym idzie po kartofle, urywa rączkę od wiadra. Żona każe mu to naprawić. Wychodzi. W pokoju Ferdynand naprawia wiadro, przychodzi Boczek prosi o pożyczenie noża. Gdyż chce oskrobać karpia (robi sobie Wigilię mimo, że jest środek lata). Kiepski z miłą chęcią pożycza nóż sąsiadowi, żądając, aby ten powiedział o tym jego żonie.

Kiepski rozmawia z Paździochem ten zwierza się mu o jego problemach z żoną, gdyż ta jest dla niego miła tylko w Wigilię, Kiepski informuje go, aby skontaktował się z Boczkiem, gdyż ten robi Ją kilka razy w roku.

Boczek kupuje choinkę itp. Zaczynają świętować, Kiepski uważa ich za debili.

Z pracy wraca Halina jest zła na męża. Ten zdenerwowany idzie do piwnicy i przynosi kartofle (obrane). Mimo tego Halina nie zmienia zdania, nie chodzi już o ziemniaki. Wyjeżdża do ciotki Lutki.

Mija tydzień... Paździoch dalej świętuje. Ma już tego dość.

Zakończenie

Mijają dwa tygodnie... Halina wraca. Kiepski leży pijany, dookoła pudełka po pizzie. Sam jest w czapce św. Mikołaja. Wstaje, wyjmuje opłatek i składa żonie życzenia: Zdrowia, szczęścia, pomyślności i niech Boże Dzieciątko błogosławi Ci z żłóbka. Po czym śpiewa kolędę Przybieżeli do Betlejem pasterz.

Obsada

Poprzedni
Jak ten czas leci
Wesołych świąt!
2007
Następny
Zakazane piosenki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki