FANDOM

Wata Mariana – 131. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Kiepscy oglądają program w telewizji. Ferdek jest zachwycony urodą amerykańskiej gwiazdy , której film ma być pokazany w kinach. Proponuje, aby poszedł na niego z Waldkiem , a słysząc to Halina , wychodzi z pokoju. Rozmawia z mężem i dziwi się, co mu się podoba w Pameli. Przed kiblem następnego dnia Ferdek rozmawia z Boczkiem , któremu Pamela również się spodobała. Nagle przychodzi Paździoch, który słyszał rozmowę sąsiadów i mówi, że bardzo dobrze zna Pamelę. Sąsiedzi przyznają, że Paździoch jest bohaterem. Paździoch prosi ich, aby zachowali to w tajemnicy. Waldek dowiaduje się o tym i po chwili w telewizji leci program pt. "Przepraszam Cię". Występuje w nim Paździoch oraz Pamela Kovalski. Kiepscy są zdenerwowani, Ferdek natomiast nie może spać w nocy z tego powodu. Narzeka na niesprawiedliwość społeczną. Tymczasem w telewizji ponownie emitowany jest program "Przepraszam Cię". Ferdek z synem oglądają go. W programie jest Paździoch, który zostaje przeproszony i w ramach przeprosin otrzymuje bombonierki.

Zakończenie

Następnego dnia Ferdek jest świadkiem, że Boczek przeprasza Paździocha i wręcza mu bombonierkę, natomiast w pokoju dowiaduje się, że Halina z dziećmi również chcą wystąpić w programie "Przepraszam Cię". Okazuje się także, że Paździoch dostał biegunki po zjedzeniu bombonierek. Nie ma także pojęcia, za co ludzie go przepraszają, ale on lubi czekoladki.

Obsada

Poprzedni
Ta okropna niedziela
Wata Mariana
2002
Następny
Kocham kino

Więcej z Fandomu

Losowa wiki