FANDOM

98

Paździoch przyłapany przez Halinę na gorącym uczynku.

W palę się nie mieści - 98. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Do Kiepskich przychodzi listonosz przynosi pismo od komornika. Kiepscy zalegają za czynsz. Okazuje się iż Waldek, otrzymał od matki pieniądze i zamiast iść zapłacić (na poczcie, lecz gdy poszedł to była ona zamknięta) poszedł do sklepu (do Jasia) i kupił za te pieniądze piwo. Ostatnia nadzieja w babce. Niestety ta wyjechała na pielgrzymkę do Częstochowy w intencji nawrócenia Waldka. Nie powiedziała nic rodzinnie, gdyż dowiedziała się o wolnym miejscu w ostatniej chwili - dowiedzieli się o tym z listu który zostawiła dla córki. Na szczęście Ferdynand ma plan.

Kiepscy robią bałagan. Gdy przychodzi Boczek dają mu list, aby ten gdy wróci Halina jej go wręczył. Gdy ta wraca z pracy, Kiepscy związują się liną i inscenizują porwanie. Ferdek wyjaśnia żonie iż Rozalię uprowadził podrywacz. Kiepska chce dzwonić po policję. Mąż kategorycznie jej odmawia. Wkrótce przychodzi Boczek przynosi list. Porywacze żądają 200 zł okupu. Halina wyraża zgodę, kopertę z pieniędzmi zostawia na korytarzu sama zaś korytarz obserwuje przez dziurkę od klucza z tasakiem w dłoni. Na korytarzu zjawia się mężczyzna ubrany na czarno podnosi kopertę i chowa ją. Zdenerwowana Halinka wybiega trzymając tasak w ręku...

Zakończenie

Okazuje się iż jest to Marian Paździoch. Walduś z ojcem ratują sąsiada. Kiepska opowiada mu o zajściu. Ów informuje iż widział jak babka szła gdzieś z księdzem. Kiepski prostuje to szybko i mówi iż to nie była sutanna lecz płaszcz.

Ferdek chce odnaleźć porywacza i dać mu okup. Halina ma lepszy pomysł kopertę postanawia dać Marianowi, gdyż tylko on widział porywacza. Paździoch zgadza się, ale nie za darmo, Kiepska obiecuję mu iż się odwdzięczy. Niestety w tej samej chwili do pokoju wchodzi ksiądz proboszcz wioząc babkę. Marian daję mu kopertę. Ksiądz jest szczęśliwy za tak hojny dar. Na co go ma przeznaczyć. Kiepski przeznacza pieniądze na Mszę za rodzinę która nie ma na czynsz. Babka jest uradowana iż kanalia się na wrócił. Po czym wykrzykuje : To się w palę nie mieści.

Obsada aktorska

Poprzedni
Kara Mustafa
W pale się nie mieści
2001
Następny
Titanic

Więcej z Fandomu

Losowa wiki