FANDOM

Władek Kiepski.jpg

Marek Pyś jako Władek.

Władysław Kiepski - czyli wujek (w rzeczywistości stryj) Ferdka. W jego rolę wcielił się Marek Pryś.

Rodzina

Biografia

Pracował w burdelu

Życie codzienne (charakterystyka)

Władek to chłop ze wsi, uwielbia wódkę i zioło. Ma talent muzyczny, gra na cipie[1] Posiada bardzo dużo zwierząt. Hoduje m.in. rrybę o imieniu "Gioconda"(z którą przyjechał do Kiepskich), świnie i rury. Posiada telefon. Zawsze zazdrościł Ferdkowi, że ten mieszka w mieście. Kochał politykę - chciał dostać się do Sejmu.

Przygody w czasie wizyt we Wrocławiu

Złote kierpce.JPG

Roman Kłosowski jako Władek.

Gdy przyjechał do Kiepskich, aby wygrać konkurs muzyki ludowej - przez nadmierne ćwiczenie połknął gwizdek. Zastąpił go ukochany bratanek. Kiepski wygrał. Wujek wypluł gwizdek. Niestety (kilkakrotny mistrz) Józef Libała - Bąk - Gąsienca, gonił Ferdka z ciupagą i chciał mu zabrać kierpce. Ferdek oddał mu je.Jak już wspomniano marzył by być politykiem. Gdy okazało się, iż ma bardzo duże przyrodzenie (z pomocą Ferdka i sąsiadów) zaczął robić karierę w show-biznesie.Pewnego razu w nocy pojawił się u Kiepskich w WC i grał na skrzypcach. Wtedy Halina dała mu piwo (zrobiła to z niewyjaśnionych dla siebie przyczyn). Następnego dnia miał zawał.W odcinku Bo dziś Andrzeja przybył razem z innymi i tańczył u Ferdka. Gdyż obchodził złote gody, Kiepski nie mógł do niego przybyć, gdyż Halina przywiązała go do fotela.Przyjechał na pogrzeb Staśka. Często puszczał "bąki". Gdy Kiepscy odmówili wódki - wyjechał.

Kiepski atakuje dzidując swą żonę i Waldusia.

Śmierć

Istnieje w serialu pewien paradoks, związany ze śmiercią Władka. Rzekomo zmarł w styczniu 2010, jednak jest to niemożliwe, gdyż przyjechał do Kiepskich w marcu 2011 aby powitać Waldka.

Aktorzy, którzy wcieli się w rolę Władka W pierwszym odcinku w którym pojawia się Władek w jego rolę wcielił się - Roman Kłosowski[2] W pozostałych odcinkach w jego rolę wcielił się - Marek Pyś.

Odcinki w których pojawia się wujek Władek

Słynne powiedzenia Władka

Władek jak też i inni członkowie rodu mają swoje powiedzenia, oto niektóre z nich:

  • Kiedy baba daje dupy wtedy są dobre zakupy
  • Z pełnego salomon nie uczyni pustego
  • Kurwa jego mać była!
  • Nie oglądaj się za siebie, bo ci kija w dupe wjebie ty zjebie!
  • Po co trzymać bąka w dupie, niech polata po chałupie.

Przypisy

  1. Odcinki Złote kierpce, Interes
  2. Patrz druga grafika - kadr z odcinka Złote kierpce.
  3. Nazwisko aktora nie ukazało się w napisach końcowych, ponieważ wystąpił błąd techniczny i napisy końcowe były z odcinka Akademia umiejętności.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki