FANDOM

Czy to napewno Ferdek

Umcia, Umcia w postaci Ferdka

Umcia, Umcia - postać epizodyczna z serialu Świat według Kiepskich. Kosmita, przybyły z odległej o miliony hektolitrów świetlnych planety, jest ostatnim przedstawicielem swej rasy.

Umcia, Umcia przybył na ziemię w poszukiwaniu idealnego osobnika do zapłodnienia, by jego gatunek mógł przetrwać. Jak zwykle z resztą, Ferdek był tym pechowcem.

Kosmita żywił się szkłem oraz atramentem. Zalecał Ferdkowi spożywanie ów substancji, które miały pomóc w rozwoju płodu w brzuchu Ferdka.

Zdolności

  • Umcia, Umcia potrafił zmieniać postać. Ferdkowi ukazał się jako Waldek, Mariolka, Halinka, Babka, Paździoch, Edzio i jako On sam.
  • Umcia, Umcia był zdolny do zapłodnienia osobnika płci męskiej obcego gatunku. Zapłodnienie prowadziło do łysienia nosiciela płodu, zaniku genitaliów oraz braku zadowolenia z picia alkoholu.
  • Ów mieszkaniec kosmosu obdarzony był również zdolnościami teleportacji.
  • Jedyną bronią, która mogła zaszkodzić kosmicie był bąk zabawka. Jego puszczenie spowodowało, iż Umcia, Umcia znikł, jednak po niedługim czasie powrócił, by zapłodnić Edzia Listonosza.

Ciekawostki

  • W następnych odcinkach tzn. kręconych w latach 1999-2002 zapłodnienie przez kosmitę było kilka razy wspominane. W odcinkach reżyserowanych przez Patricka Yokę rzadko kiedy wspominane jest jakiekolwiek wydarzenie z odcinków Khamidova;
  • W odcinku Tyrtum pyrtum!, gdy Boczek wznosi toast, Ferdek mówi zabawną rymowankę Umcia, Umcia, pękła gumcia!
  • Umcia, Umcia ukazał się Ferdkowi w postaci wszystkich często występujących postaci, prócz Boczka, Paździochowej i Boryska;

Więcej z Fandomu

Losowa wiki