FANDOM

UFO - 307. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

W nocy Halina pyta Ferdka, czy wierzy w Ufo? Gdyż u nich na oddziale leży taki doktor habilitowany, który pisze książkę o istnieniu istot pozaziemskich. Kiepski zdenerwowany gadaniem żony, tłumaczy jej, że u nich również mieszkał prof.hab.Kaszanko, który pewnego dnia tak się śpieszył, że się zesrał.

Rano na korytarzu Kiepski spotyka Paździocha, ten buduje coś dziwnego... Kiepskiemu przypomina coś, co robi się w WC. Marian nie zwraca jednak uwagi na sąsiada i nadal tworzy, zastanawiając się jak to było?

Paździoch przychodzi do Ferdka i prosi go o pożyczenie krucyfiksu. Kiepski pożycza i idą do piwnicy. Marian zbudował makietę góry tylko nie wie jakiej. Po umieszczeniu krzyżyka w odpowiednim miejscu, 

UFO

Halinie śnił się mąż.

Kiepski rozpoznaje - to Giewont. Z Marianem bowiem skontaktowały się istoty pozaziemskie.

Razem z Boczkiem wyruszają balonem. Po drodze piją piwo. I rozmawiają. W końcu zaczynają śpiewać.

Tymczasem budzi się Halina (razem z Mariolą oglądają TV) śnił jej się Ferdek. Nie ma go w domu. Tymczasem w telewizji lecą "Fakty" gdzie mowa jest o dziwnym zjawisku jakie ma miejsce w Tatrzańskim Parku Narodowym. Gdy prowadzony jest wywiad z najstarszym góralem Maślokiem, Mariola zauważa ojca.

Zakończenie

Docierają na górę. Marian przebiera się w komżę. Zaczyna nawoływać kosmitów. Udaje się i statek przybywa. Sąsiedzi krytykują zachowanie Paździocha. Ten zaś odpowiada im: Od dziś nie jestem już Marian Paździocha, lecz >>Czcigodny Pontnik, Piewca Bezbrzeżnej Galaktycznej Krainy<<. Po czym wyrusza nawracać kosmitów. Prosi Boczka, aby zrobił mu pamiątkowe zdjęcie komórką, gdy będzie witał się z przybyszem, po czym odlatuje.

Obsada

Poprzedni
Morfeusz
UFO
2008
Następny
Bilans kwartlany

Więcej z Fandomu

Losowa wiki