FANDOM

127

Kiepscy z walizką dolarów.

Uśmiech losu – 127. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Do Ferdka przychodzi mecenas Jerzy Bimbał z kancelarii Bimbał and Partners i mówi, że ma dla Kiepskiego bardzo złą wiadomość. Mianowicie, że Esterhazy Marian Bonawentura Fryderyk Lis Zdawuj Butnicki nie żyje. Ferdek na początku nie wie o co chodzi i zaczyna płakać, dopiero później pyta się, co on ma z nim wspólnego. Bimbał mówi, że Butnicki zapisał mu $1000000. Cała rodzina, oprócz Halinki, się bardzo cieszy. Chociaż w końcu i ona się przekonuję do tych pieniędzy. Każdy chce jakoś wydać te pieniądze i chwalić się przed znajomymi, lecz Ferdek się na to nie zgadza i mówi, żeby nikomu nie mówić, argumentując to tym, że do mieszkania mogą wkraść się złodzieje. Halina popiera męża. Ferdek z Haliną bardzo się przejmują tymi pieniędzmi i nawet nie idą normalnie spać, tylko całą noc czuwają. Na drugi dzień każdy mówi jak on wydałby te pieniądze. Ferdek chciałby sobie kupić cały browar, ale Halina mówi, że on wypiłby całą produkcję. Halina chciałaby pojechać na egzotyczną wycieczkę, Waldek kupiłby nowy dresik, a Mariola zgadza się z matką. Rodzina siedząc na kanapie nie wie co robić żeby nie spuszczać z oka walizki, a trochę się zabawić. Ferdek proponuję ponowne policzenie pieniędzy. Podczas liczenia okazuję się że brakuje $10. Ferdek bardzo się tym przejmuję i jeszcze bardziej uważa na walizkę, np. nie chodzi do toalety i nie chodzi spać. Ferdek w końcu wpada w chorobę przez ten wysiłek i jedyną szansą na przeżycie jest operacja w USA, która kosztuję 1000000 $. Halina się zgadza i leci z Ferdkiem do Stanów Zjednoczonych. Po powrocie do Ferdka przychodzi ponownie pan Bimbał i mówi, że Pan Bonawentura zapisał nie 1000000 $ a 2000000 $.

Obsada

Poprzedni
Pic na wodę
Uśmiech Losu
2002
Następny
Waldek tour

Więcej z Fandomu

Losowa wiki