FANDOM

295.jpg

Boczek jako tymczasowy lokator korytarza.

Wstęp

Ferdek idzie do toalety. Spotyka na korytarzu Boczka leżącego w łóżku ze stolikiem i różnymi sprzętami.Gdy dowiaduje się,że sąsiad wynajął mieszkanie innym ludziom postanawia za wszelką cenę wykurzyć sąsiada z korytarza.

Fabuła

Ferdek opowiada Halinie o Boczku,ale ta go nie słucha. Następnego dnia Ferdek dowiaduje się,że Boczka popiera Paździoch.Tego samego dnia Ferdek szykuje zasadzkę na Boczka. Dosypuje mu soli do jedzenia.Boczek po wymieszaniu i dodaniu składników dalej zaczyna jeść. Ferdek widzi również przez dziurkę jak Paździoch wyciąga od Boczka 20zł. Nagle z mieszkania wychodzi Ferdek aby sprawdzić co się dzieje. Mówi on,że też chce zarobić kasę. Paździoch idzie z Ferdkiem na cztery oczy. Rozmowa i tak nie pomogła. Ferdek chce zadzwonić do administracji. Dowiaduje się,że telefon został wyłączony z powodu nieuregulowania zapłaty. Halina mówi, że chce aby Ferdek wziął się do pracy. Ferdek postanawia nieodpuszczać i postanawia wymieszać środki chemiczne. Ferdek wychodzi na korytarz. Kiepski ostrzega Boczka przed konsekwencjami,a sam pada ofiarą chemii. Następnego dnia Ferdek siedzi z Haliną przed telewizorem. Nagle do mieszkania przychodzi Boczek z prośbą o pożyczenie jakiejś rzeczy.Halina zgadza się, a Ferdek stanowczo protestuje.

Zakończenie

Ferdek siedzi w fotelu przed telewizorem. Nagle do mieszkania wchodzi Halina z chińczykami.Ferdek pyta się,co oni tu robią,a ona mówi że również postanowiła wynająć mieszkanie.Chwilę później gaśnie światło.Okazuje się,że Kiepskim wyłączyli także światło.Halina ze złości,że Kiepski nie podjął żadnej pracy wyrzuca go z mieszkania,a on ląduje koło Boczka.

Wystąpili

Reżyseria i zdjęcia

Scenariusz

  • Katrzyna Sobiszewska

Więcej z Fandomu

Losowa wiki