FANDOM

204.jpg

Nocny klub Paździocha.

Trendi - 204. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Boczek wchodząc do mieszkania Kiepskich nie znajduje Ferdka. Okazuje się, że był w kuchni. Rozmawiają. Potem Mariolka mówi Ferdkowi, że ten nie jest Trendi, podobnie jak Boczek. Po pewnym czasie beret Paździocha stał się hitem sezonu. Zaczęła go nawet nosić Mariolka. Paździoch organizuje imprezę w swoim domu i żeby wejść trzeba mieć owy beret. Boczek próbuje się wkręcić. Paździoch jednak każe mu najpierw mieć jego beret, bo bez niego nie wejdzie. Tymczasem Ferdek nie rozumie jak Paździocha głupawy beret mógł stać się tak popularny. Sama Halina mówi, że Paździoch to porządny człowiek i nie wie jak on może takie nie wiadomo co nosić. Ferdek przymierza beret Paździocha od Marioli. Gdy Boczek puka do drzwi ten go chowa w gaciach. Boczek pożycza od sąsiada beret Mariolki. Boczek się pyta, czemu on miał go w gaciach. Ten mu odpowiada, że se uwypuklał. Gdy Boczek wszedł na imprezę Paździocha, wszyscy zaczęli wychodzić. Powiedzieli, że to wszystko przez Boczka.

Obsada

Ciekawostki

  • Mimo, iż z rozmowy Ferdka i Boczka wynika, że akcja odcinka dzieje się w zimie większość ludzi nosiła na sobie ubrania letnie.
Poprzedni
Zły Boczek
Trendi
2005
Następny
Afera kryminalna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki