FANDOM

Tradyszyn - 107. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fuj Fuj.jpg

Nowy kibel Ferdka

Fabuła

Pewnego dnia na korytarzu Ferdynand widzi jak dwóch robotników zabija drzwi od WC deskami. Protestuje temu. Ci jednak mówią iż są z KUPA i teraz każdy dostanie osobiste toalety wg norm Unii Europejskiej. Na korytarz przychodzi też Paździoch, bardzo mu się chce, jednak do toalety pozwolono wejść tylko Kiepskiemu.

Kiepscy, Paździochy i inni, dostają (różniące się trochę wyposażeniem) fuj fujki - czyli prywatne, nie publiczne toalety. Są one cudownie wyposażone, w wewnątrz znajdują się: papierosy, piwo, prasa, lusterka, papiery, ręczniki itp.

Do Kiepskich przychodzi Edzio, przyniósł wezwanie do sądu okręgowego, dla Waldka Kiepskiego. Prosi Ferdka, aby pozwolił mu skorzystać z klopa, lecz ten odmawia. Listonosz idzie do Mariana lecz tam czeka go taka sama odpowiedź.

Ferdek zmienia się całkowicie cały czas czyta. Zaczyna być to jednak uciążliwe, gdyż cały czas przebywa w fuj fujce. Halina wraca pracy, nie ma światła, a jej mąż wciąż jest w WC (bo tam jest światło). Mówi mu, aby naprawił to i poszedł sprawdzić licznik. Ferdek wychodzi na korytarz, sprawdza korki. Z bazaru wraca Paździoch, sąsiedzi serdecznie witają się po tylu latach. Bardzo rzadko się widują. Wymieniają się informacjami o swych fuj fujkach, i każą przekazać pozdrowienia swej rodzinie. Po czym żegnają się.

Zakończenie

Obsada

Poprzedni
Witamina "G"
Tradyszyn
2002
Następny
Pięć minut

Więcej z Fandomu

Losowa wiki