FANDOM

Towariszcz komandir - 121. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Do Ferdka przychodzi Listonosz Edzio, który przynosi rachunki za gaz. W rozmowie Listonosz prosi Ferdka, aby przy drzwiach zamontował dzwonek. Okazuje się, że przed laty był on umieszczony. Ferdek odrywa na korytarzu kawałek ściany i rzeczywiście, jest tam dzwonek. Ferdek naciska guzik i nagle z podziemi wyskakuje głowica nuklearna. Po pewnym czasie znów naciska na guzik i głowica znika i nie ma po niej żadnego śladu. Ferdek zaprasza Boczka do siebie i razem w kuchni rozmawiają i piją piwo. Ferdek w nocy po raz drugi naciska na guzik i pojawia się głowica. Podchodzi do niej i naciska na pewien przycisk i otwierają się drzwi, z których wychodzi kosmitka i mówi w obcym języku. Z mieszkania wychodzi Paździoch i ma pretensje do Ferdka, ponieważ go obudził. Ferdek dochodzi do wniosku, że powinien kosmitkę przechować w mieszkaniu. W kuchni rozmawia z nią przy wódce. Następnego dnia w pokoju prosi ją, aby przymierzyła ubrania Haliny i Waldka. Paździoch odwiedza Ferdka w pokoju i tam poznaje Katiuszę. Ponieważ przyniósł ze sobą nowy żyrandol, prosi Ferdka, aby dał mu Katiuszę, a w zamian za to Ferdek dostanie żyrandol. Paździoch proponuje, aby razem z Ferdkiem wykorzystali Katiuszę do różnych prac, co przyniosłoby dużo pieniędzy. Ferdek wygania Paździocha i idzie do kuchni. Oczekiwał, iż Katiusza przyrządzi coś do jedzenia, lecz niestety gaz nie działa. Ferdek postanawia przyrządzić jajecznicę.

Zakończenie

Gdy Ferdka nie ma w domu, Paździoch zastaje Katiuszę i rozmawia z nią. Kończy się to tym, że Katiusza wchodzi do rakiety i odlatuje. Na korytarzu jest potworny dym. Ferdek i Paździoch idą do pokoju i widzą, jak Katiusza leci rakietą. Po chwili pojawia się napis w rosyjskim języku, mówiący o tym, że Katiusza kocha Ferdka. Na sam koniec Paździoch mówi, że lepiej byłoby dla Ferdka, jakby oddał mu Katiuszę za żyrandol.

Obsada

Ciekawostki

Poprzedni
Grunt to prund
Towariszcz komandir
2002
Następny
Romantica

Więcej z Fandomu

Losowa wiki