FANDOM

338.jpg

Paździoch pod wizerunkiem kobiety.

Telewizja marzeń - 338. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek chce pożyczyć od Paździocha 25 zł, ale ten zauważa, że jeszcze poprzednich nie oddał. Ferdek mówi, że Paździochowi też można wiele wypomnieć i wspomina węgorza. Marian jest w szoku, a zadowolony Ferdek odchodzi. Po pewnym czasie Paździoch przynosi Ferdkowi 25 zł i wspomina, że węgorz to był błąd młodości. Chciał skorzystać wówczas z usług prostytutki, która okazała się być mężczyzną. Potem Paździoch chce, żeby Ferdek pomógł mu naprawić telewizor z czasów PRL. Kiepski robi to, ale Mariola wyłącza przypadkiem wtyczkę. Gdy Ferdek na nowo ją podłącza, dochodzi do zwarcia i okazuje się, że Kiepski może wnikać w telewizję. Pokazuje to Paździochowi i wysyła go do Polsatu - jego zdaniem najlepszej stacji - gdzie Paździoch spotyka Krzysztofa Ibisza. Jednak gdy Ferdek przełącza Mariana z powrotem do mieszkania, wybucha kłótnia. Obaj postanawiają podzielić się telewizją i tak Ferdek ma grać w serialach, a Paździoch zostać prowadzącym. Ferdek trafia do serialu Pierwsza miłość jako policjant, ale Paździoch przełącza go z powrotem, bo ten za dużo klnie na antenie. Marian natomiast trafia do programu erotycznego, gdzie poucza i umoralnia dziewczynę w bikini. Gdy ta każe mu wypuścić swego węgorza, Paździoch wpada w panikę. Uważa, że ktoś zazdrosny podłożył mu świnię, bo to za duży zbieg okoliczności. Przebrany dla niepoznaki za kobietę trafia do programu najniebezpieczniejsze zwierzęta świata, ale pilot się zacina i Paździoch zostaje pożarty przez lwy. Halina, Helena i Boczek oglądają w TV wystąpienie Ferdka, który mówi o śmierci redaktora Mariana. Boczek pyta co teraz będzie i jest w szoku, gdy Helenka mówi mu, że komercja.

Obsada

Gościnnie

Błędy

  • W kolejnym odcinku serialu Paździoch powinien nie żyć, jednakże żyje.

Odniesienia w kulturze

  • Polsat w rzeczywistości emituje serial Pierwsza miłość.
Poprzedni
Przeterminowani
Telewizja marzeń
2010
Następny
Nie chcem, ale muszem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki