FANDOM

68.jpg

Ferdek i Muza.

Tajemnica X muzy - 68. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek siedzi w pokoju. Po chwili przychodzi zadowolony Waldek i wie, kim chciałby w życiu być. Tymczasem na korytarzu Paździoch szarpie pewnego mężczyznę, bo podobno jego żona była u Paździocha i nie wróciła. Mężczyzna myśli, że Ferdek i Waldek mają coś z tym wspólnego. Mężczyzna mówi, że jest poetą. Tymczasem Waldek, który poszedł do toalety, widzi napis poety. Razem z Ferdkiem idą do domu. Niespodziewanie w pokoju pojawia się muza. Okazuje się, że sama sobie wybiera mężczyzn. Pierwszym był poeta, spotkany na korytarzu. Następnie przychodzi Listonosz, który ma dla Kiepskich rachunki. Zaczyna go uwodzić muza. Boczek informuje Ferdka, że Listonosz siedzi na korytarzu, zawiedziony, że opuściła go muza. Zaczyna drzeć wszystko, co ma w torbie. Gdy Kiepski idzie z powrotem do mieszkania, pojawia się mu muza na rękach. Przychodzi Listonosz z zaległymi odsetkami i z rentą Babki. W nocy Paździoch idzie do Kibla, a na korytarz przychodzi Ferdek i wzywa muzę. Ta obiecuje Kiepskiemu, że przyśle swoją siostrę.

Zakończenie

W pokoju siedzi Ferdek, Waldek i Paździoch. Niespodziewanie pojawia się najważniejsza z muz. Wszyscy się jej boją.

Obsada

Poprzedni
Eros i medycyna
Tajemnica X muzy
2000
Następny
Szopka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki