FANDOM

130.jpg

Sąsiedzi grają w piłkę nożną.

Ta okropna niedziela - 130. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek idąc do toalety spotyka Paździocha. Zaczynają rozmowę, że w niedziele wszystkim się chce, ale nie musi. Przychodzi do nich Boczek i dochodzą do tego samego wniosku. Ferdek proponuje wspólnie coś zorganizować. Wszyscy idą do niego i piją wódkę, razem z Waldkiem. Stwierdzają, że jest im niedobrze. Halina mówi, że mogą założyć partię polityczną, jednak rezygnuje z tego słysząc propozycje jej nazwy. Mówi, że mogą pograć w piłkę. Zgadzają się na to, po czym rozgrywają mecz w korytarzu. Jednak kończy się gdy w głowę żony Ferdka trafia piłka kopnięta przez Paździocha. Boczek mówi, że mogą zrobić sobie grzybobranie. Urządzają je, w piwnicy, która obrosła grzybami naściennymi po deszczach. Następnie robią z tego zupę, według przepisu z telewizji. Po zjedzeniu jej, idą do toalety.

Zakończenie

Podczas kolejki do WC spotykają Mariolkę, ze swoim chłopakiem, którzy wjechali motorem do kamienicy. Mówi im, że niedziele można spędzić świetnie, pod warunkiem że chwyta się chwilę. Wszyscy idą spać, a w drodze do domu śpiewają piosenkę.

Obsada

Poprzedni
Ostatni cham
Ta okropna niedziela
2002
Następny
Wata Mariana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki