FANDOM

220

Paździoch załamany brakiem majątku.

Szkielet fon Bibersztajna - 220. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

W czasie gdy Ferdek śpi przychodzi do niego Boczek z informacją że koło kamienicy został odkryty szkielet, Boczek również informuję Ferdka że kiedyś w Rzeszowie również odkryto szkielet w którym działy się dziwne rzeczy; Ferdek w to nie wierzy i wyprasza Boczka z domu. Wieczorem Halina również informuję Ferdka o tej sytuacji w Rzeszowie oraz o szkielecie, ale Ferdek także jej nie wierzy. Rano gdy Ferdek idzie do toalety to spotyka Boczka który go informuję że słychać w spłuczce coś dziwnego, Boczek mówi że w Rzeszowie również była taka sytuacja. W czasie gdy Ferdek śpi, w telewizji nadawany jest program informacyjny, który mówi o tym, że został odkryty drugi szkielet fon Bibersztajna, Paździoch który jest w Telewizji mówi że to są bzdury i że Telewizja kłamie. Przed toaletą Halina, Ferdek, Helena i Boczek dyskutują o szkielecie. Boczek jedynie się boi że może być jak w Rzeszowie. Rozmowę podsłuchuje Paździoch gdzie w nocy włamuje się do domu Kiepskich i myśli, iż tam jest ukryta mapa skarbów którą ukrył kiedyś von Biberstein, potem Paździoch wyjmuje stare okulary i mówi że nazywa się Marian Heinrich Gottlieb Paździoch von Bibersstein. Halina była zaskoczona tym że Paździoch jest pół Niemcem, Paździoch mówi do Haliny Pani Halino jeszcze wiele rzeczy pani o mnie nie wie, a potem Ferdek i Halina szukają mapy. Ferdek myśli że są pod kafelkami, ale Halina mówi że w życiu Niemcy nie chowaliby pod kafelkami skarbu. Kiepska mówi że skarb może być ukryty w klepkach w podłodze, po czym znajdują jakąś mapę. W czasie gdy Paździoch ma tę mapę to zapomniał że już nie zna języka niemieckiego. Halina przypomniała sobie, że w pewnym filmie była pokazana scena w której na mapie podświetlanej świeczką pojawiały się napisy. Robi to samo z mapą, znalezioną w kuchni. Paździoch czyta, że jego daleki krewny wszystkie pieniądze przegrał w pokera w Boliwii i że może wszystkich pocałować w d**ę. Gdy Paździoch o tym się dowiaduje, to skacze z okna.

Koniec

Ktoś puka wściekle do Kiepskich. Okazuje się, że to przestraszony Boczek który informuje Ferdka, że jakiś człowiek spadł z okna i mówi że wszystko może być tak jak w Rzeszowie.

Obsada

Poprzedni
Zaczadzony umysł
Szkielet fon Bibersztajna
2006
Następny
Kinematograf

Więcej z Fandomu

Losowa wiki