FANDOM

Szara strefa - 135. odcinek serialu Świat według Kiepskich

Fabuła

Szara Strefa.JPG

Ferdek i Waldek w mieszkaniu Paździochów

Ferdek idzie do toalety, z której słychać podejrzane głosy. Okazuje się, że Borysek ogląda w kiblu serial. Tymczasem Paździoch kupuje nowy dywan. Później Ferdek i Waldek grają w kalambury. Waldek przebija głową ścianę, która prowadzi do mieszkania Paździochów. Dziura ma być zakryta plakatem, ale w końcu Ferdek i syn dowiadują się, co znajduje się za ścianą. Okazuje się, że nie ma tam nic. Na podłodze leżą tylko skarpetki. Kiepscy wychodzą z mieszkania Paździochów. Po raz kolejny słychać w kiblu podejrzane głosy. Borysek oglądał tam serial. Następnie do domu wracają Paździochowie, którzy kupili bujak. Ferdek, Waldek i Boczek rozmawiają na temat sytuacji. Następnie wszyscy tam wchodzą i przyłapuje ich Paździoch. Wszystkim wydaje się, że Paździoch jest szpiegiem. Dzięki użyciu pilota przez Paździocha, udaje mu się przywrócić to, co ma w mieszkaniu. Ferdkowi, Waldkowi i Boczkowi wydaje się to dziwne. Paździoch tłumaczy, że jest to szara strefa. Jest to urządzenia antywłamaniowe, wirtualno-komputerowe. Niespodziewanie pilot się psuje, gdy Paździoch przypadkowo nim rzucił.

Zakończenie

Następnie Ferdek i Waldek wychodzą z mieszkania Paździochów. Borysek oczekuje wyników losowania Lotto. Niestety, nic nie wygrał. Ferdek i Waldek pocieszają go. Tymczasem Paździochowie kłócą się z powodu zepsutego pilota.

Obsada

Ciekawostki

  • Jest to ostatni odcinek w którym wystąpił Borysek.
Poprzedni
Dzień, w którym zapchał się kibel
Szara strefa
2002
Następny
Expo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki