FANDOM

Syn Nilu - 318 odcinek serialu pt. Świat według Kiepskich.

Fabuła

Trach.png

Ferdek w starożytności katowany przez Boczka.

Ferdek-sztuka.png

Ferdek grający w sztuce o piramidach.

Halina ponownie pyta się męża czy był w Pośredniaku. Ferdek mówi że nie był. Halina chce się dowiedzieć dlaczego nie chcę iść do pracy. Kiepski nie chce się przyznać. Nazajutrz Halina robi mężowi śniadanie i informuje że dziś pójdzie do dr Molędy który jest psychiatrą. O wszystkim z czasem dowiaduje się Paździoch który myśli, że Ferdka wywiozą do szpitala psychiatrycznego. Na wizycie Ferdek również się nie przyznaje dr Molędzie czemu nie idzie do pracy. Wieczorem spotyka Boczka który mówi czemu go nie wysłano do szpitala Psychiatrycznego. Ferdek grozi mu tym, że zasadzi mu kopa laczkiem. Wieczorem opowiada Halinie historie, że kiedyś był Egipcjaninem i że budował Piramidy. Ferdek padł w czasie budowy piramidy i obraził Faraona co usłyszał kierownik (wyglądał jak Boczek) i go bił batem. Ferdek trafił do Faraona którym jest Paździoch wraz z żoną. Skazali go na dożywotnie bezrobocie. Paździochowa ostrzegła go że jeśli będzie pracował to ukąsi go Wężem. Potem zostaje wysyłany do XX wieku. Halina słuchając jego opowieści zasypia. Nazajutrz Halina informuje go, że dla Takiego Egipcjanina znajdzie się praca. Potem zostaje wyemitowany Reportaż Telewizyjny o planie zdjęciowym do nowej wersji filmowego Musicalu Faraon w którym główną rolę gra Ferdek. Wraz z ekipą śpiewa o budowaniu piramid.

Koniec

Ferdek w toalecie spotyka Mariana. Jest on zachwycony rolą Ferdka. Ferdynand mówi, że tłumy waliły się do Multiplexu i że w Gdańsku zabrakło Popcornu. Paździoch przypomina mu, że był tam jak go wysłano na Bezrobocie i wyjawia mu egipskie imię. Paździoch zamienia się w Faraona i każe małżonce Helenie aby ukąsiła Kiepskiego wężem. Przychodzi Paździochowa jako żona Faraona wraz z wężami. Kiepski krzyczy.

Obsada

Ferdek z wężmi.png

Helena szczuje Ferdka zgodnie z obietnicą.

Gościnnie:

Ciekawostki

  • W czasie kręcenia filmu Faraon wystąpiła ekipa serialu.

Odniesienia do kultury

  • Piosenka śpiewana na planie filmowym ma melodię utworu: Mam chusteczkę haftowaną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki