FANDOM

Pe2u1ayfy59hhn5ww5j5z6c76b1o515n

Sylwester u Państwa Kiepskich

322

Edzio jako chińczyk.

Sylwester narodów - 322. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Prezes Andrzej Kozłowski odwiedza Ferdka. Ma dla niego propozycje nie do odrzucenia. Za pieniądze unijne ma wyprawić Sylwestra, Sylwestra Narodów z gośćmi zza granicy. Kiepski się zgadza. Stawia tylko warunek - nowy garnitur. Wiadomość z entuzjazmem przyjmuje Halina. Jako że Kiepski otrzymał pieniądze z pomocą przychodzą mu rodzina i sąsiedzi. Paździochowa zajmuje się dekoracjami, Boczek nadmuchuje balony (50gr za sztukę), Mariola z Haliną przygotowują posiłki, a Kiepski nadzoruje prace. Kozłowski przyprowadza majora Rybę, który aktualnie jest w stanie spoczynku. On ma zająć się sztucznymi ogniami i całą pirotechniką na zabawie.Nadchodzi 31.12. Wszystko jest dopiete na ostatni guzik. Ferdynand ubrany w biały garnitur oczekuje gości. Po chwili przychodzi Paździoch, jego zadaniem było zaproszenie zagranicznych gości. Wystąpił problem...

Zakończenie

Na korytarzu Marian przyznaje się, że zawalił. Gości nie będzie, prócz jednego Chińczyka - którym tak naprawdę był przebrany Edzio. Po chwili przychodzi telewizja. Kiepski zaprasza ich do mieszkania, zaś sam pozostaje na korytarzu. Gdy Kozłowski dowiaduje się o zaistniałej sytuacji, każe zachować spokój. "Nie takie rzeczy robiło się za unijne pieniądze". Tak o to w mieszkaniu Kiepskich pojawiają się cudzoziemcy tj. Paździoch przebrany za Żyda, Paździochowa za Francuzkę, Halina za Hiszpankę, Mariola za mieszkanką egzotycznego kraju, Boczek za Murzyna i oczywiście Edzio za Chińczyka. Kozłowski wciela się w rolę wodzireja. Kiepski nie chce dołączyć do grona bawiących się, siedzi w kuchni i pali papierosa. Jest mu wstyd. W końcu nie wytrzymuje. W kapeluszu krakowiaka rusza w tan. Przejmuje role wodzireja.Nadchodzi północ. Otworzeniu szampana towarzyszy wybuch sztucznych ogni i to z armaty. To dzieło majora Ryby. Kończy odcinek słowami: "Lepiej tupnac raz a dobrze,niz pierdziec po kawalku ".

Obsada

Poprzedni
Opowieść wigilijna
Sylwester narodów
2009
Następny
Urodziny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki