Wikia

Kiepscy Wiki

Sylwester bez granic

Komentarze0
813stron na
tej wiki
Sylwester

Zabawa u Kiepskich

Goście Paździochów

Goście Paździochów

Goście Marioli

Goście Marioli[1]

Sylwester bez granic – 278. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła Edytuj

Jest Sylwester. Mariola zamierza bawić się w Londynie, natomiast Halina chce wybrać się z Grażyną, swoją koleżanką z pracy do Krynicy. Okazuje się, że Boczek i Listonosz chcą sami się bawić, a do Paździochów mają przyjść księża i dwie starsze panie. Ferdek postanawia, że zaprosi swoich kolegów z wojska, Zdziśka i Ryśka. Po przyjeździe Kolegów zjawia się też przyjaciółka Haliny. Grażyna nie chce już jechać do Krynicy, lecz bawić się z Kiepskimi. W końcu Halina ulega przyjaciółce. Zabawa zaczyna się rozkręcać, śpiewają piosenki a Ferdek nawet pocałował Halinę. Mariolka, widząc sytuację w domu po raz kolejny prosi swojego chłopaka, Łysego, aby po nią przyszedł, bo chce się z nim bawić. W końcu przybywa Łysy z innymi kolegami i koleżankami. Zaczyna się prawdziwa zabawa (Kiepski zaprosił też gości Paździocha). Po krótkim czasie Przychodzi Edzio. Zaprasza gości na dach.

Zakończenie Edytuj

Wszyscy znajdują się na dachu kamienicy i świętują Nowy Rok, pijąc szampana i puszczając fajerwerki.

Obsada aktorska Edytuj

Poprzedni
Koniec świata męskiego bata
Sylwester bez granic
2007
Następny
Niezastraszeni

Przypisy

  1. Uwaga! Zdjęcie spoza planu, wśród gości znajduje się reżyser serialu Okił Khamidow.

Więcej od Wikii

Losowa wiki