FANDOM

Stanisław Stasiek Kiepski (ur. prawdopodbnie przed 1955r.) - sympatyczny brat Ferdka, wuj Waldka. Ma syna z pierwszego małżeństwa.

Życiorys

W młodości czas spędzał razem z bratem, którego razem z ojcem nazywali Cycem.

W wieku młodzieńczym wyemigrował do Stanów Zjednoczonych. Według Ferdka, gdy uciekali razem przed kanarami, Ferdek uciekł do bramy, a Stasiek prooosto do Ameryki.W 1999 roku Stasiek złożył bratu i
Odc22-300x213.jpg

Waldek z jego wujem

jego rodzinie wizytę. Rodzina ciepło przyjęła krewniaka, który z resztą przywiózł prezent: meksykańską Tequillę. Gdy Ferdek powiedział mu, że ustrój dawno się zmienił i wszystko teraz podrożało, Stasiek opowiedział, że ma klub w Teksasie i zaproponował bratu i jego synowi pracę w roli męskich striptizerów. Ferdek wciągnął w ten pomysł Boczka i listonosza Edzia.W trakcie "ćwiczeń" do muzyki przed wyjazdem do Stanów do mieszkania Ferdka przyszła policja i agent FBI w celu zabrania Staśka z powrotem do USA, gdzie tak naprawdę przebywał w szpitalu psychiatrycznym.W następnych odcinkach, gdy Kiepscy wspominają Stasia wywnioskować można, że nadal dobrze mu się wiedzie i "rozkręca" dobry interes, ponieważ np. przysłał paczki świąteczne Ferdkowi i jego rodzinie. Wątek choroby psychicznej został prawdopodobnie pominięty.W 2004 roku Waldek wyjechał do USA do pracy do swego wuja, z którym razem sprzedawali hot-dogi w Nowym Jorku. Po pewnym czasie Cyc wraca do rodziny.W rolę Stanisława wcielił się Marcin Troński.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki