FANDOM

365.jpg

Redaktor Gąsowski.

Sprawa dla redaktora - 365. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Pewnej nocy Halinka wyczuwa dym i Ferdek rusza to sprawdzić. Na korytarzu spotyka robiącego to samo Paździocha i obaj ruszają do piwnicy skąd wydobywa się dym. Okazuje się, że to Boczek wędzi mięsa i obaj sąsiedzi zabierają się za pomaganie mu co przeradza się w libację. Paździoch znajduje pewne stare nagranie i pokazuje je Ferdkowi. Na tym nagraniu Boczek jest na pewnych wyspach i razem z ludożercami gotuje coś w kotle na ognisku. Obaj wstrząśnięci próbują dowiedzieć się czegoś od Boczka, ale ten nie chce mówić. Sąsiedzi wzywają więc redaktora z programu Sprawa dla Redaktora, a ten uważa to za świetny materiał. Odkrywa też, że Boczek był jedynym ocalałym z katastrofy statku z 1972 r. i trafił w ten sposób na wyspę. Sprawa jednak się komplikuje, gdy Paździoch znajduje drugi film, na którym u ludożerców jest prezes spółdzielni mieszkaniowej, Kozłowski. Obawiając się, że to może poskutkować zamachami na ich życie Paździoch, Ferdek i Redaktor wycofują materiał z TV.

Zakończenie

Waldek po namowach ojca występuje w programie udając opętanego przez demona, którego egzorcyzmuje przebrany za księdza Paździoch. Po obejrzeniu filmu Halina pyta męża: No i co to miało być?. Ferdek jej odpowiada : Jak to co? Sensacja - rewelacja.

Obsada

Ciekawostki

  • Nazwa i fabuła odcinka nawiązują do programu TVP1 Sprawa dla reportera.
  • Kawa o której mówił Ferdek o nazwie Kopa dupa kabana jest parodią kawy Kopa ma ta kawa marki Kopiko.
Poprzedni
Krew z krwi, kość z kości
Sprawa dla redaktora
2011
Następny
Czułe słówka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki