Fandom

Kiepscy Wiki

Sonata jesienna

1057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sonata jesienna – 291. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Jest 7:00 rano. Ferdek mówi Halinie, aby poszła do pracy. Kiepska wzięła sobie jednak urlop. Przy śniadaniu zwraca uwagę Ferdkowi, jak powinien jeść, a w pokoju wymaga od niego, aby zrobił porządek. Ferdek spotyka się z sąsiadami na korytarzu. Okazuje się, że Paździoch organizuje imprezę w mieszkaniu, ponieważ jego żona wyjechała na pogrzeb do Słupska i nie będzie jej przez kilka dni. W tym samym czasie przychodzi Halina i razem z Ferdkiem idą wytrzepać dywan. Gdy Kiepscy wracają, Halina przyznaje, że w domu jest zupełnie inaczej. Ferdek chce iść do Paździocha. Halina informuje męża, że może iść, ale do mieszkania nie może wrócić. Ferdek nie idzie. Przy obiedzie Halina proponuje mężowi, aby nastepnego dnia z samego rana wybrali się na spacer do parku. Ferdek bezskutecznie próbuje wyjść do Paździocha. Gdy Paździoch i Boczek rozmawiają z Ferdkiem w progu, Kiepski obiecuje im, że przyjdzie, lecz nie w tej chwili. W nocy Ferdek postanawia iść do Paździocha, problem jednak w tym, że Halina nie śpi, a próbuje zasnąć. Po pewnym czasie Ferdek podaje Halinie krople na sen i idzie do Paździocha. Otwiera jego żona i jest w żałobie. Mówi także, że Paździoch i Boczek siedzą w zakładzie karnym, ponieważ byli bardzo pijani.

Zakończenie

Następnego dnia Kiepscy są w parku. Okazuje się, że Ferdek nazbierał 2 siatki kasztanów i żołędzi. Halina mówi mężowi, że postanowiła pójść na wcześniejszą emeryturę. Z tego powodu jest szczęśliwa i śpiewa piosenkę pt. "Pamiętasz była jesień" Sławy Przybylskiej, Ferdek jest bardzo smutny.

Obsada

Poprzedni
Sztuka latania
Sonata jesienna
2008
Następny
Niedziela wyborcza

Więcej z Fandomu

Losowa wiki