FANDOM

Chopin

Wirtuozi muzyki czyli Waldek i Boczek.

Serce Chopina – 170. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Paździochowie chowają do szafy w piwnicy swój słoik. Tymczasem Ferdek i Waldek są głodni, lecz w lodówce nic nie ma do jedzenia. Wpadają na pomysł, aby iść i wziąć coś do jedzenia z piwnicy. Waldek otwiera szafę Paździocha. Zabierają kilka słoików. W jednym z nich jest Serce Chopina. W Kuchni Waldek smaży to na patelni. Jedzenie spożywa Waldek i Boczek. Po chwili mają zupełnie inne włosy. Halina bada ich. Tymczasem oni sami komponują utwory na stole w pokoju. Po pewnym czasie grają na instrumentach, co wzbudza zaskoczenie u Ferdka i Haliny. Tymczasem do mieszkania przychodzi wielu ludzi, którzy słuchają Waldka i Boczka. Następnie przychodzi Paździoch w sprawie pustego słoika. Później wychodzą ludzie i są wzruszeni tak przepiękną muzyką. Ferdek rozmawia z Paździochem. Do pokoju przychodzi Waldek, który pod wpływem tego, że skorzystał z toalety, stracił swoje włosy. Koncert w telewizji musi przedstawić tylko Boczek.

Zakończenie

Tuż przed występem Boczek ma potrzebę skorzystania z toalety, lecz Ferdek podaje mu węgiel. Podczas koncertu z powodu swojego niekulturalnego zachowania, traci włosy. Sąsiedzi są na niego źli. Boczek mówi, że przez chwilę czuł się artystą. Mówi także, że prawdziwy artysta wie, kiedy jest czas zejścia ze sceny.

Obsada

Poprzedni
Zatruta strzała
Serce Chopina
2004
Następny
Układ

Więcej z Fandomu

Losowa wiki