Fandom

Kiepscy Wiki

Rolki, czyli total gigant

1061stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Boczek sprzedaje krasnale.JPG

Boczek oferuje krasnale

Rolki, czyli total gigant – 12. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Opis odcinka

Ferdek, będąc w stanie nietrzeźwości, obiecuje Marioli, że kupi jej na urodziny rolki. Musi teraz znaleźć jakiś sposób, aby to 'odkręcić'. 

Wstęp

Ferdek ogląda mecz w telewizji, jednak w decydującym momencie transmisja zostaje przerwana. Zdesperowany Ferdek idzie do kuchni po piwo. Skarży się Halinie na swój los. Ta przypomina mu, że dziś są szesnaste urodziny Mariolki, a Ferdek obiecał jej kupić rolki. Kiepski mówi, ze chyba był wtedy w stanie nietrzeźwości. Halina każe mu jednak bezwzględnie kupić prezent.

Fabuła

Łysy.JPG

Łysy

Zdesperowany Ferdek postanawia poszukać pracy. Wychodząc z domu, wraca jeszcze po piwo. Później siedzi na podwórku, przeglądając ogłoszenia pracy w gazecie. Niestety, żadna oferta go nie zadowala. Kiepski spotyka na podwórku Boczka. Ten radzi mu, by spróbował trochę odwlec w czasie tę sytuację. Ferdek mówi jednak, że chce kupić córce wrotki, gdyż to sprawa honoru ojca. Boczek proponuje mu sprzedaż zabawek – tresowanych krasnali. Jednak Ferdek stawia krasnalom zbyt wygórowane żądania, a te się psują. Ferdek rezygnuje z tego dziwacznego pomysłu. Ferdek spotyka zaraz potem listonosza Edzia, który przyniósł list dla Boczka – skierowanie do kolegium za bezprawne tresowanie krasnali. Ferdek żali się Edziowi, a ten z początku radzi mu, aby powiedział, że obiecał to po pijanemu. Później jednak oferuje mu pracę, która miała być dla Boczka. Ferdek zgadza się. Nieco później w mieszkaniu Kiepskich odbywa się impreza urodzinowa Mariolki. Są tam obecni: Babka Kiepska, Walduś i Halina. Nie ma jednak Ferdka ani obiecanych Mariolce rolek. Walduś żartuje, że Ferdek zaginął. Halina każe mu być cicho. Zabrania także Babce pić alkoholu. Mariolka wypowiada na głos to, czego chciałaby sobie życzyć. Wkrótce zjawia się jej chłopak – Łysy. Żartuje on po kolei ze wszystkich członków rodziny Kiepskich. Dziwny gość przypada do gustu jedynie Babce. Zaraz potem zjawia się Ferdek... z rolkami! Okazuje się, ze Kiepski umalował sobie włosy na wszystkie możliwe kolory. Wzbudza przez to podziw Łysego. Impreza udaje się świetnie. Nieco później Kiepski wychodzi do toalety. Zastaje tam Paździocha, który liczy pieniądze. Marian myśli, że fryzura Kiepskiego jest objawem ciężkiej choroby. Ferdek straszy Paździocha, że zarazi go nieuleczalną chorobą. Kiepski mówi także, że pieniądze najprawdopodobniej nie pochodzą z legalnego źródła. Za milczenie w tej sprawie żąda połowy pieniędzy, dwóch tirów piwa co tydzień oraz mówienia przez miesiąc do niego Wasza Wysokość. Marianowi udaje się trochę zbić te warunki.

Zakończenie

W salonie tymczasem czeka na Ferdka Halina. Jest ona zachwycona swoim mężem, który prezentuje się jej w nowej fryzurze.

Ciekawostki

  • W tym odcinku na podwórku Boczek mówi Ferdkowi, że też kiedyś obiecał swojej ŻONIE futro.

Obsada aktorska

Przypisy

Poprzedni
Gumowy interes
Rolki czyli total gigant
1999
Następny
Kiepscy dają czadu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki