FANDOM

Disambig Ten artykuł dotyczy postaci. Zobacz też: Robochłop (odcinek).

Robochłop
Informacje biograficzne
Specjalność

prace domowe, produkcja alkoholu

Pierwszy odcinek

Robochłop

Ostatni odcinek

Robochłop

Poza sceną
Aktor

Mariusz Czajka

Robochłop - fikcyjny robot, wymyślony na potrzeby serialu Świat według Kiepskich. Owoc współpracy bułgarsko-rumuńskiej. Kiepscy zakupili model Meteor żeby za nich sprzątał. Miał on także funkcje (za pomocą specjalnych, drogich dysków) erotyczne i potrafił produkować 50l alkoholu dziennie.Razem z Paździochową uprawiali seks w łazience za pomocą przepychacza. Ferdynand Kiepski, Marian Paździoch, Arnold Boczek i Waldemar Kiepski przerobili Robochłopa w nocy, w piwnicy tak, by tylko produkował alkohol. Niestety Robochłop także uwielbiał alkohol. Lokatorzy kamienicy zaczęli się oburzać, sam Borysek przyszedł na skargę do Kiepskich. Robot spił się, potem wymiotował śrubami. W czasie incydentu, na klatkę przybiega Paździoch, trzymając w ręku kierownicę i reflektor samochodowy. Robochłop pożarł mu pół Wartburga. Halina nie może znieść pijackich wybryków Meteora i wysyła Ferdka i maszynę na odwyk. Razem z Ferdkiem udają się do klubu Anonimowych Alkoholików, gdzie wszyscy zgromadzeni (prócz Ferdynanda), to Robochłopy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki