Fandom

Kiepscy Wiki

Robochłop (odcinek)

1057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Disambig.png Ten artykuł dotyczy odcinka. Zobacz też: Robochłop (postać).

Robochłop – 25. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Opis odcinka

Wstęp

Halina gotuje obiad. Przychodzi do niej Walduś, każąc jej wyprać swoje brudne ubrania. Ta prosi o pomoc Mariolkę, która zdecydowanie odmawia. Halinka denerwuje się i mówi, że palcem już w tym domu nie kiwnie. Kiepski proponuje wynajęcie osobistego lokaja.

Fabuła

Dwa tygodnie później nic się nie zmienia – Halinka dalej odmawia pracy. Mariolka znajduje w gazecie ogłoszenie o możliwości zakupu robota domowego – Robochłopa. Ferdek postanawia go wypróbować.Wkrótce w domu Kiepskich zjawia się sprzedawca wraz z Robochłopem - Meteorem. Ten okazuje się robotem wręcz stworzonym do prac gospodarskich. Ma on również kilka innych funkcji. Jedną z nich jest produkcja alkoholu. Halina zabrania mężowi zakupu tego usprawnienia, gdyż jest za drogie. Wkrótce Robochłop zaczyna pracę u Kiepskich. Ferdek postanawia samodzielnie przeprogramować Meteora. Nieco później Paździochowa spotyka Robochłopa w łazience. Zaczyna z nim uprawiać seks. Następnego dnia Ferdek,
Odc25-300x213.jpg

Ferdek i Robochłop

Walduś, Boczek i Marian zabierają się za programowanie Robochłopa. Z początku nie idzie im to najlepiej – żeby otworzyć robota, muszą użyć łomu. Próba, o dziwo, kończy się sukcesem. Wkrótce Robochłop zaczyna produkować alkohol. Przez to jednak ulegają uszkodzeniu jego podstawowe funkcje – zaczyna się zachowywać jak pijak. Do domu wraca Halina. Krzyczy na Ferdka za to, że potrafi rozpić nawet maszynę. Miesiąc później jest jeszcze gorzej – robot zaczyna nocami wydzierać się pod oknem Ferdka. Nawet perswazja Kiepskiego już na niego nie działa. Rano do Ferdka przychodzi przedstawiciel rady osiedla. Żąda on, aby Kiepscy pozbyli się Robochłopa, gdyż jest on uciążliwy. Przybiega Boczek, który mówi, że Robochłop się zepsuł. Ferdek idzie z nim na klatkę schodową. Okazuje się, że zepsuty robot leży w kałuży kwasu, gdyż chciał przerobić na piwo fasolkę po bretońsku. Ferdek i Boczek ciągną go do mieszkania Kiepskich. Robot zaczyna wymiotować śrubkami. Okazuje się, że Meteor zjadł Paździochowi pół samochodu. Halina, która wraca z zakupów, każe im – Ferdkowi i Robochłopowi – iść na odwyk.

Zakończenie

Ferdek i Robochłop trafiają do klubu Anonimowych Alkoholików. Okazuje się, że wszyscy nabywcy Robochłopów przeprogramowali swoje roboty na produkcję alkoholu. Wszystkie roboty trafiły do tego klubu, co Ferdek, który jest jedynym prawdziwym człowiekiem na spotkaniu.

Obsada aktorska

[1]

Ciekawostki

  • Robochłopy były kupowane głównie przez leniwych alkoholików – świadczy o tym fakt, że wszystkie modele znalazły się w klubie Anonimowych Alkoholików.
  • Model Robochłopa, zakupiony przez Kiepskich, nazywał się Meteor.
  • W tym odcinku podobnie jak w odcinku pt.Zrób sobie babkę został pokazany realny widok z mieszkania Kiepskich, tylko że nie od salonu lecz od sypialnii. Jest to ulica obok Podwal...

Przypisy

  1. Informacje pochodzą ze strony Internetowej Bazy Filmu Polskiego
Poprzedni
Złoty gol
Robochłop
2000
Następny
Klątwa Tutenchama

Więcej z Fandomu

Losowa wiki