Fandom

Kiepscy Wiki

Radny

1057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Radny - 252. odcinek serialu Świat wg Kiepskich.

Fabuła

Paździoch rozrzuca śmieci na korytarzu. Po czym chowa się. Po chwili z mieszkania wychodzi Ferdek, a z WC Boczek. Kiepski oskarża sąsiada. Ten mówi, że to nie on. Po chwili wychodzi Marian. Jest oburzony. Mówi, że trzeba z tym zrobić porządek. A przecież to nie oni powinni płacić, lecz specjalne służby sanitarne.

Halina opowiada mężowi jak to Marian skrzyczał dozorcę - Jana Malinowskiego za to, iż nie utrzymuje porządku. Okazuje się również, iż kandyduje on na radnego do samorządu.

Na korytarzu Boczek opowiada Ferdkowi o programie wyborczym Paździocha. Ma on wszystkich chuliganów i
252.jpg

Boczek i plakat wyborczy Mariana Janusza Paździocha

bandytów - za jądra i na latarnie, albo do wora i do jeziora. Marian Janusz Paździoch - Polak z jajami. Po chwili są świadkami jak załatwia on sprawę przez telefon i jak bardzo urosły mu genitalia.

Rozpoczyna się kampania wyborcza. Wszędzie wiszą plakaty wyborcze. Mariola Kiepska roznosi ulotki (za co Paździoch nie mało płaci) - Ferdek jest oburzony. Jan Malinowski coraz intensywnie sprząta nawet kilka razy dziennie. Marian ma już 80% poparcia. Dozorca też będzie na niego głosował, gdyż boi się o stanowisko. Jest pewne, że wygra, gdyż po za nim startuje: Kozłowski (który jest od Ruskich) i Malinowska z warzywniaka (której dziadek był komunistą). TO że Marian był w ZOMO nikomu nie przeszkadza.

Zakończenie

Na tle ów wydarzeń Kiepscy postanawiają wziąć rozwód. Wzywają mecenasa Przeciw-Piętrzaka. Argumenty są następujące: Halina zagłosowała na "wrzoda na zdrowym organiźmie Narodu" itd., Ferdek zaś głosował na komunistów - Malinowską, czemu ów zaprzecza. Mecenas jest oburzony postawą Kiepskiego. On również głosował na Mariana Janusza Pazdziocha Tak on też wygrał. Po wygłoszonej mowie na temat swych rządów, otwiera V Rzeczpospolitą. Po czym liczą ostatnie sekundy przed objęciem urzędu. 3... 2... 1... spodnie radnego opadają, gdyż ów genitalia to zwykłe balony. "Zero" - wykrzykuje Kiepski jest bardzo szczęśliwy.

Ciekawostki

Jest to jedyny odcinek, w którym widać parter kamienicy.

Obsada

Zobacz też

Poprzedni
Skok
Radny
2007
Następny
Salomon Baba