FANDOM

Puszek - biały kot należący do Arnolda Boczka. Wystąpił w trzech odcinkach.                                                                                              

Historia

W odcinku pt. Rzeczy, o których się fizjologom nie śniło jego właścicielem był Marian Paździoch gdy ten był w innym wymiarze jako byt niematerialny. Co jakiś czas gdy miałczał on go głaskał.

W odcinku pt. Glonojad jego właścicielem był Arnold Boczek. Został on pożyczony przez Ferdka żeby zjadł Welonkę i jej dzieci. Zachęcił go do domu za pomocą kiełbasy. Po wykonanym zadaniu Halina która przyrzekła, że go znajdzie i ukarze. Nie wiedziała, że znajduje się koło nóg jej męża.

W odcinku pt. Wyjadacz został złapany przez Kiepskiego za namową Paździocha w celu założenia na niego obroży namierzającej z którą miał później wybiec do parku i być gonionym przez Helenę. Dzięki temu sąsiedzi mogli zrealizować swój plan wyjechania do Maroka.

Ciekawostki

  • Jest najdłużej grającym zwierzakiem w serialu.
  • Tak naprawdę to zabawkowy kot na baterie który posiada czujnik ruchu sprawiając, że się rusza i miauczy. Można go kupić na znanych internetowych stronach handlowych.
  • Innym znanym kotem z serialu jest Mamot.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki