FANDOM

Pułapka na myszy – 281. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Oszust z Ukrainy

Oszust z Ukrainy

Przesłuchanie

Przesłuchanie

Ferdek i Halina oglądają w telewizji program Prosto w oko. Żona daje mężowi 10 złotych, aby zrobił zakupy. W programie jest mowa o super sposobie Ministra Wszystkich Finansów na załatanie dziury budżetowej. W tym celu ma być pomocny pewien obywatel zza wschodniej granicy. Kiepski zostaje uśpiony telepatycznie przed telewizorem przez ukraińskiego pomocnika, a w tym czasie zostają ukradzione pieniądze dla Ministra Wszystkich Finansów. Po wybudzeniu Ferdek jest zaskoczony. Początkowo oskarża Mariolkę o kradzież, ale ta nie ma z tym nic wspólnego. Okazuje się także, że ta sytuacja spotkała także Paździocha i Boczka. Chcą rozwiązać ten problem dzięki pułapce na myszy. Boczek chodzi z banknotem dziesięciozłotowym i próbuje skusić przestępcę. Po kichnięciu przycina sobie pułapką genitalia i zostaje pomyłkowo zaatakowany przez Ferdka i Paździocha.

Zakończenie

W telewizji jest emitowany kolejny program publicystyczny. Minister Wszystkich Finansów po raz kolejny chce ukraść pieniądze, które leżą na stole. Ukrainiec usypia sąsiadów i próbuje kolejny raz ich okraść z pieniędzy, ale przycina sobie palce leżąca na stole pułapką na myszy. Lokatorzy wyciągają go z telewizora. Po rozmowie sąsiedzi wypuszczają go. Ukrainiec w ramach zapłaty hipnotyzuje Panią Minister, tak że ta w telewizji obiecuje wszelkie podwyżki oraz nie przez nią obiecane po sto milionów złotych wszystkim Polakom. Sąsiedzi są zadowoleni.

Obsada

Ciekawostki

W tym odcinku parodiowana jest Minister Finansów Zyta Gilowska, jako Gila Zytowska.

Poprzedni
Wrota piekieł
Pułapka na myszy
2007
Następny
Mamut

Więcej z Fandomu

Losowa wiki