FANDOM

Protest szoł - 87. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek i Waldek siedzą w pokoju. Młody Kiepski bardzo dziwnie wygląda, ponieważ myśli... o sensie ludzkiego życia. Rozmawia o tym z ojcem, bowiem Cyc doszedł do wniosku, że życie nie ma sensu. Ferdek tłumaczy mu o wymyślonej przez siebie teorii, teorii zera ruchów - w największym skrócie chodzi w niej o to iż należy mieć dziecko, aby ono szło po piwo dla tatusia. Ktoś dzwoni, to minister oznajmia on Ferdkowi, że nie został on uwzględniony w przyszłorocznym budżecie. Kiepski idzie do WC, na korytarzu spotyka Paździocha, który idzie zabić ministra. Sąsiad uspokaja go. Marian bowiem dostał telefon o podobnej treści co Ferdynand. Wkrótce przychodzi Boczek on również dostał sms-a o podobnym sensie. Dlaczego nie zostali uwzględnieni? Ferdynand ponieważ psuje młodzież mówiąc cały czas słowo kurde, Paździoch bo handluje przeterminowaną bielizną, a Boczek za dużo je. Jest to spisek. Sąsiedzi zwołują naradę. Postanawiają nie dać się. Głosują jednogłośnie, żeby zastrajkować. Walą przy tym w stół, (niechcący rozwalają go). Waldek zaś idzie po kolejną flaszkę.Sąsiedzi strajkują. Siedzą w pokoju z założonymi rękami. Chcą coś zaśpiewać, a Boczek jest głodny dochodzi do kłótni. Wkrótce przychodzi Halina. Uczestnicy strajku opowiadają jej o wszystkim. Kiepska wygania ich na korytarz. Protestujący zmieniają formę strajku wiążą się łańcuchami. W nocy po raz kolejny postanawiają zmienić formę strajku. Wynoszą na korytarz różne rzeczy m.in babkę i robią z tego barykadę. Przychodzi Halina. Kiepska jak oczywiście jest oburzona. W telewizji mówią iż rolnicy też protestują. Rozalii bardzo się to podoba. Tłumaczy im, aby zmienili formę strajku. Kiepski postanawia rozebrać się do naga i chodzić tak po ulicy. Następnie wychodzą...

Zakończenie

Babka ogląda Koziołka Matołka bajka zostaje przerwana, ponieważ mówią o Kiepskich, Paździochu i Boczku. Robią oni Protest Show.
Hqdefault.jpg

Waldek,Boczek,Ferdek i Paździoch podczas śpiewania piosenki o proteście w telewizji.

Protestują przeciw różnym rzeczom: Ferdynand przeciw nie uwzględnieniu ich w budżecie, Marian przeciw arogancji rządu, Arnold przeciw katastrofalnej sytuacji żołądkowej, a Waldek przeciw braku perspektyw do życia. Przychodzi do nich minister Andrzej Rozpór. Chwali grupę Protest Show - bardo szybko na to zareagował. Protestujący razem z ministrem śpiewają piosenkę o proteście.

Babka ogląda ich, jest zadowolona z zięcia i wnuka. Po czym komentuję to słowami: Sraty taty gacie w kraty.

Ciekawostki

  • W tytule tego odcinka (podobnie jak w odcinku Szkoła rzycia) celowo zawarto błąd ortograficzny. Powinno być Protest show.
  • W Odcinku wyemitowano fragment teleurnieju produkcji ATM Grupa Życiowa szansa emitowany w roku 2000-2002

Obsada aktorska

Poprzedni
Kantry kurde
Protest szoł
2001
Następny
Korzenie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki