Fandom

Kiepscy Wiki

Portier

1061stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
210.jpg

Paździoch jako portier.

Portier – 210. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek jak codziennie idąc do toalety spotyka Boczka który został właśnie portierem. Ferdek jest zdziwiony nową twarzą Boczka jak i kamienicy, potem Paździoch pozbywa się Boczka ponieważ chrapał. Następnego dnia idąc do toalety Ferdek zastał Paździocha siedzącego na krześle i pilnowania kamienicy jako portier, który postanawia stworzyć swój własny regulamin, a także zaczyna śledzić sąsiadów. Ferdek zaczyna obawiać się że portierami zostają ludzie coraz podlejszego gatunku. Halina dowiadując się o nowej postawie pracy w kamienicy namawia Ferdka żeby został nowym portierem bo stary czyli, Paździoch zrezygnował z pracy gdyż Boczek i Ferdek sfilmowali Paździocha który zasnął. Ferdek za pogłębiającym się szantażem ze strony żony z niesmakiem podejmuję się nowej pracy, Halina ostrzega Ferdka że ma nie pić w pracy, ale Ferdek zabiera wódkę do pracy. Jednak Paździoch i Boczek filmują Kiepskiego który śpi wraz z wódką.

Zakończenie

Halina jest wściekła na Ferdka za picie w pracy i przez to Ferdek musi zapłacić aż 500 zł grzywny, informuje Ferdka że w czasie jego rządów zgubił klucz do toalety, a ludziom chce się sikać. Póżniej Ferdek zastaje Boczka który znów jest portierem, nagle przychodzi Paździoch który chce prosić klucz do toalety ponieważ chce mu się Kupę i ostrzegają wraz z Ferdkiem że zrobią potrzebe na korytarzu, Boczek daje im kosz aby się załatwić. Jednak Kiepski i Paździoch zaczynają protestować, Boczek mówi do nich że jakoś to będzie.

Obsada

Poprzedni
Kurakao - drink
Portier
2006
Następny
Szczur lądowy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki