FANDOM

Piri.jpg

Boczek jako szaman wśród plemienia Piri Piri.

Plemię Piri Piri - jedno z ostatnich nielicznych dzikich plemion na świecie które uprawia kanibalizm zamieszkujące Wyspę Zielonego Świątka. Wystąpiło tylko w odcinku pt. Sprawa dla redaktora.

Historia

W 1792 r. w okolicach Wyspy Zielonego Świątka jednostka statku pasażerskiego MNS Posejdon w wyniku katastrofy idzie na dno i zabiera w odmęty morskie wszystkich pasażerów znajdujących się aktualnie na pokładzie. Jednak parę tygodni później kamera rejestruje białego człowieka wśród chordy tańczących ludożerców którym okazuje się być Arnold Boczek który cudem jako jedyny ocalał z katastrofy. Wraz z plemieniem zaczął gotować ludzkie mięso w kotle na ognisku. Niestety kamerzysta nagrania został zauważony i zaatakowany przez kanibalów. Boczek zachował nagranie do czasu wprowadzenia się do kamienicy. Schował je w piwnicy żeby światło dzienne nigdy nie ujrzało jego kanibalskich upodobań. Jednak Paździoch wraz z Ferdkiem odnajdują nagranie i oglądają przekazując później redaktorowi Piotrowi Gąsowskiemu w sprawie wymuszenia na Boczku odpowiedzi. Boczek wyrzekał się swoich poglądów ludożercy. Niestety nikt mu nie wierzył. Sprawa jednak się komplikuje, gdy Paździoch znajduje drugi film w którym zamiast Boczka ukazał się Andrzej Kozłowski. Obawiając się, że to może poskutkować zamachami na ich życie Paździoch, Ferdek i Redaktor wycojują materiał z TV.

Znani członkowie

  • Arnold Boczek
  • Andrzej Kozłowski

Ciekawostki

  • Kiepscy wraz z sąsiadami udawali dzikie plemię w odcinku pt. Kiepski film.
  • Innym dzikim plemieniem są ekolodzy z odcinka pt. Trzystu.
  • Wyspa jest parodią archipelagu Wysp Zielonego Przylądka.
  • Inną wyspą w uniwersum Kiepskich jest Madagaskar.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki