FANDOM

Plastuś – 172. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Plastuś.JPG

Kiepski dostaje elementarz z jednym bohaterów Ulicy Sezamkowej.

Ferdynand Kiepski rozmawia z synem o nauce. Ktoś puka do drzwi, ale nie wchodzi. Postanawia sam otworzyć i zastaje Faraona, dawnego kolegę z podstawówki. Faraon jest bardzo osłabiony ponieważ dopadał go Belfegor, który wlał mu butelkę z atramentem do ust. W pokoju Faraon mdleje, Kiepscy wzywają lekarza. Zabierają go do szpitala. Walduś z ojcem rozmawiają o Plastusiu. Ferdek zastanawia się nad tym dlaczego Faraon przyniósł mu piórnik, więc to na niego kolej Faraon miał numer 12, a Ferdek 13. W nocy Ferdek ma koszmar, śni mu się Belfegor, ale na szczęście budzi go żona. Żali się Kiepskiej, opowiada jej jak to w III klasie podstawówki, "Belfegor" każe mu pokazać co ma w ręce ten miał Plastusia, nauczyciel wyzywa go od deb*** i stawia pałę (i rozgniata misia na czole). Ferdek wpada w rozpacz, a Halina pociesza go, że kupi mu nową plastelinę i ulepią nowego Plastusia, jednak Ferdkowi nie chodzi o Plastusia tylko o Belfegora i czuje, że gdzieś tu jest. Następnego dnia Kiepski z synem oglądają Wiadomości gdzie ogłaszają, że w szkole przywrócili kary cielesne dla... nauczycieli. Przełączają na inny kanał gdzie sukcesów w nauce Ferdynandowi Kiepskiemu życzy ukochany profesor. Ferdek wpada w rozpacz. Ktoś puka do drzwi - Listonosz Edzio przynosi Kiepskiemu przesyłkę w której jest... Elementarz. Do Kiepskich przychodzi Marian, a Babka zdradza, że ukrył sie w szafie, przynosi mu plastelinę ruską. W nocy na korytarz spotyka Boczka, on też nie nienawidzi szkoły przez nią nabawił się nerwicy żołądkowej... opowiada jak to na lekcji w-fu nauczyciel postawił mu 2 za to, że był chudy, od tej pory zaczął jeść ponieważ chciał się stać prawdziwym mężczyzną. Niestety zmienił się nauczyciel od wf teraz Arnoldzik był za gruby, znowu dostaje dwóje. Zwierzają się sobie na wzajem. Nagle przychodzi Marian według niego najwspanialsze wspomnienia wiążą mu się za szkołą i nauczycielami. Kochali się na wzajem Marianek i nauczyciele. Nagle wchodzi Belfegor, przepytuje ich i stawia wszystkim dwóje. Robi kartkówkę, dostają dwóje na jutro mają być przygotowani, a Marian ma iść do Fryzjera, gdyż wygląda jak małpa. Nie wiedzą co zrobić (następnego dnia przy wódce) Boczek wpada na pomysł, aby to babka napisała zwolnienia, Ferdkowi nie pozwala na to honor. Ferdek wpada na pomysł, aby jechać do Faraona do szpitala. Przywożą stamtąd Faraona, który zwierza się wszystkim, że pewnego dnia robił porządki znalazł piórnik przypomniały mu sie dawne czasy i łza się w oku zakręciła jedna wpadła do piórnika i pojawił się Belfegor.

Zakończenie

Pod nieobecność Belfegora Ferdek wpada na pomysł, że postawi wszystkim flaszki. Po chwili pojawia się Belfegor i robi wszystkim kartkówkę z ortografii. Gdy Ferdek popełnia błąd ortograficzny, Belfegor chce go uderzyć. Waldek staje w obronie ojca i powoduje, że Belfegor osiąga bardzo małe rozmiary i zostaje włożony do piórnika. Z piórnika odzywa się jego głos, a Waldek ugniata go palcem. Wszyscy są z tego zadowoleni.

Obsada

Produkcja

Poprzedni
Układ
Plastuś !!!
2004
Następny
Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki