Fandom

Kiepscy Wiki

Pięć minut

1058stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pięć minut – 108. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Borysek miał zagrać Wiedźmina.

Na korytarzu pojawia się dwóch mężczyzn, którzy trafili pod adres Ćwiartki 3/4. Ponieważ z toalety wychodzi Boczek, mężczyźni sądzą, iż będzie się nadawał i zadają mu pytania, po czym po cichu stwierdzają, że jest debilem. Jeden z nich, który jest fotografem robi Boczkowi zdjęcie, następnie fotografuje rower wiszący na ścianie. Po chwili przychodzi Paździoch i pyta mężczyzn, do kogo idą. Odpowiadają, że do Jarka Dzięcioła. Idą do mieszkania Ferdka. Okazuje się, że pracują w gazecie "O ja cież pierniczę". Redaktor zadaje pytania Ferdkowi, które nie są zgodne z prawdą. Tymczasem Paździoch kupił gazetę, na której okładce jest Ferdek i piszą o nim we wszystkich gazetach, zwłaszcza w kobiecych. Wymienione są tam same superlatywy Ferdka oraz sprawy erotyczne. Natomiast Halina w kuchni robi awanturę mężowi po przeczytaniu gazet i grozi, że spotkają się w Sądzie. Wychodząc z domu, trafia na dziennikarkę radiową. Prosi Halinę, aby powiedziała coś wesołego. Kiepscy czytają gazety, w których pisze o nich. Są również na okładkach. Ferdek spotyka na korytarzu Boczka, który czytał o Ferdku. Okazuje się także, że Boczek nie będzie kandydował na Marszałka Sejmu, jak podawały media. Po chwili przychodzi Borysek, przebrany za wiedźmina. Informuje, że robi karierę i że każdy człowiek ma swoje 5 minut. Następnie przychodzi Paździoch, który ma umówione spotkanie z redaktorką.

Kiepski cyrk.JPG

Zakończenie

Kiepscy oraz Boczek oglądają telewizję i jest tam Paździoch, otoczony gronem blondynek. Wszyscy są z tego powodu zazdrośni. Tymczasem na korytarzu przychodzi redaktor i fotograf. To Kiepscy z Boczkiem zrobili największą karierę. Paździoch jest zaskoczony, dlaczego nie wybrali akurat jego.

Obsada

Poprzedni
Tradyszyn
Pięć minut
2002
Następny
Betonowe pośladki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki