Fandom

Kiepscy Wiki

Pejzaż powyborczy

1057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pejzaż powyborczy – 294. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Pejzaż powyborczy.JPG

Nocne spotkanie sąsiadów.

Nagle w nocy w kuchni zjawiają się Paździochowie by świętować sukces w wyborach parlamentarnych. Mówią, że teraz będzie żyło się nam lepiej i dostatniej. Paździoch w nerwach rozbija flaszkę z alkoholem czym denerwuje Ferdka. Podobnego zdania są dziennikarze w telewizji, którzy wręcz śpiewają z radości i rozbierają się, gdyż mają teraz wolne media. Tylko Boczek po słuchaniu radia nie podziela entuzjazmu i martwi się o Polskę. Halinę i Mariolę specjalnie nie obchodzą wyniki. Przy obiedzie kłócą się, Mariola ma pretensje że ich rodzina żyje skromnie i mówi że wyjedzie za granicę czym denerwuje ojca. Córka wychodzi. Boczek jest dalej innego zdania niż Paździoch, mówi że będzie gorzej i pije "Mocny Dzban", by zmniejszyć swój ból i dzieli się z nim Ferdkiem. Mówi, iż teraz znikną kościoły, Polacy wyginą, przyjadą tu Murzyni, człowiek tej samej rasy zostanie papieżem i nadejdzie koniec świata. Z WC wychodzi Paździoch. Razem z Boczkiem kłócą się w sprawie polityki, Ferdek zaś upija się i zasypia.

Zakończenie

Śni mu się, że jest w IX wieku. Widzimy kłócących się Boczka i Paździocha (siedzących przy butli "Mocnego Dzbanu"), zbliżają się bowiem wybory, Arnold jest zwolennikiem Popiela - gdyż jest pobożny, a Marian Kołodzieja (Piasta) - bo wprowadzi reformy. Z powodu odmiennych poglądów politycznych ubliżają sobie nawzajem. Rozbijają sobie nawzajem kufle na głowie. Proszą kuma (Kiepskiego), aby on powiedział co myśli, ten jednak bełkocze pod nosem i rozbija kubek na własnej głowie.

Obsada

Poprzedni
Masakra
Pejzaż powyborczy
2008
Następny
Twardy głaz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki