FANDOM

Pamela Kovalska - amerykańska gwiazda, polskiego pochodzenia, jedna z najlepiej zarabiających osób na świecie. Wystąpiła w odcinku pt. Wata Mariana. W jej rolę wcieliła się Joanna Brodzik.

Biografia

Do 20 roku życia

Pamela wychowała się w Wąchocku. Jako dziecko uwielbiała cukrową watę. Pewnego razu po raz piąty przyszła do wujcia (bo tak nazywała Paździocha) zakupić ją, ten powiedział jej, żeby lepiej poszła do kina, a nie jadła tę watę, bo dostanie rozwolnienia. Kovalska pożyczyła od niego 2,50 i poszła. Od tamtej pory zaczęła się fascynować filmami. W wieku 20 lat jak "Brzydkie kaczątko" wyruszyła w świat, dotarła, aż do USA.

Kariera w USA

Jej kariera rozwijała się szybko. Grała w filmach, w których okazywała swe wdzięki - wielu sądziło, iż miała sztuczne piersi, ta jednak zaprzeczała. Nogi ubezpieczyła na 1 mln$.

Odwiedziny w kraju

W 2002 odwiedziła Polskę. Została bardzo gorąco przywitana przez naród. Wszyscy byli dumni z jej patriotyzmu itd. Śniadanie zjadła u prezydenta, gościła również u premiera, a nawet u prymasa. Następnie udzieliła wywiadu w programie Wielbłąda.

Przeprosiny wujcia

2,50 które to niegdyś pożyczyła od Mariana do tej pory nie zostały zwrócone. Pamela miała wyrzuty sumienia. Wystąpiła w programie "Przepraszam Cię..." w którym zobaczyła jak pracownicy programu oddają Marianowi pieniądze i dają bombonierkę. Wujciu wybacza ją, jest nawet gościem w programie. Obydwoje wzruszają się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki