Fandom

Kiepscy Wiki

Ostatni cham

1058stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ostatni cham – 129. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek z Waldkiem oglądają program w telewizji "Kultura". Gdy po emisji Ferdek idzie na korytarz, zastaje Kozłowskiego, gościa programu oraz dwóch oficjeli. Sąsiedzi muszą isć do Kozłowskiego, który mówi, że zostaną poddani ukulturowaniu w celu zapobiegania chamstwa. Wszyscy są z tego powodu załamani. Na korytarzu Kozłowski puszcza muzykę, co powoduje, że sąsiedzi są usypiający.
Odc129-300x217.jpg

Słuchają muzyki już od 5 godzin, a po chwili Kozłowski zmienia muzykę. W nocy Ferdek studiuje materiał, z którego niebawem będzie odpytywany. Następnego dnia sąsiedzi rozmawiają w kuchni. Przychodzi Kozłowski i zaprasza wszystkich do pokoju. Ma do nich pretensje o to, w jaki sposób sąsiedzi chrapali w nocy. Na korytarzu Kozłowski najpierw zadaje pytanie Paździochowi. Okazuje się, że dobrze na nie odpowiedział i zdał. Waldek również zalicza. Następny jest Ferdek. Nie może jednak dowiedzieć się, czy zdał, ponieważ Kozłowski rozmawia przez telefon.

Zakończenie

Kozłowski informuje Ferdka, że społeczeństwo w 99% jest kulturalne. Na pytanie Ferdka czy zdał, Kozłowski odpowiada: i tak i nie. Po chwili mówi, że Ferdek jest ostatnim chamem. Następnego dnia Ferdek występuję w telewizji i niszczy mienie Kozłowskiego, używa niecenzuralnych słów. Następnie na prośbę Kozłowskiego ściąga gacie tyłem do publiczności.

Obsada

Ciekawostki

  • Muzykę, którą słuchali sąsiedzi była taka sama, jak w odcinku 28. Jednak tutaj została ona przedłużona.
  • Jedna ze scen była oparta na programie Milionerzy.
Poprzedni
Waldek tour
Ostatni cham
2002
Następny
Ta okropna niedziela

Więcej z Fandomu

Losowa wiki