FANDOM

207

Ferdek i Boczek grillują w piwnicy.

Okaz zdrowia – 207. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Kiepscy oglądają telewizję. Ferdek siedzi przed telewizorem, je i pije. W telewizji mówią o zdrowiu, więc Halina chce, aby mąż zmienił styl życia. Kiepski spotyka na korytarzu Boczka, jedzącego frytki. Nagle przychodzi Paździoch i mówi, że boli go wątroba. Boczek chce go poczęstować frytkami, a Ferdek piwem - sąsiad wszystkiego odmawia. W nocy Halina próbuje zachęcić męża co do jego stylu życia. Następnego dnia przychodzi Paździoch, któremu wyziębił się organizm. Na obiad Ferdek dostaje warzywa. Kiepski zjada marchewkę, ale z niechęcią. Następnie w telewizji leci program o gimnastyce. Podczas emisji Halina i Paździochowie ćwiczą. Zastaje ich Ferdek i wychodzi z mieszkania. Rozmawia z Boczkiem na korytarzu, który wyszedł ze szpitala. Idą do piwnicy, gdzie jedzą smażone kiełbasy oraz wieprzowinę.

Zakończenie

Halina mówi Ferdkowi, że Boczka po raz drugi zawieźli do szpitala, ponieważ zaszkodziło mu jedzenie. Do Ferdka przychodzi lekarz, ponieważ w nocy źle się czuł. Lekarz mówi Halinie, że Ferdek jest najzdrowszym człowiekiem, jakiego widział. Kiepski jest gościem programu i opowiada swoją historię.

Obsada

Poprzedni
Grzałka
Okaz zdrowia
2006
Następny
Kotłowy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki