FANDOM

Ogór Paździoch z Haliną.JPG

Podobno potrafi pani dobrze zakisić ogóra?

W piwnicy.JPG

Sąsiedzi podziwiają zdobycz Boczka

Ogór 3.jpg

Referendum

Ogór 2.jpg

Jasiok

Ogór 4.jpg

Rybak

Ogór 5.jpg

Masłowska

Ogór 1.jpg

W kolejce do WC

Ogór - 248. odcinek serialu Świat wg Kiepskich.

Fabuła

Ferdek budzi Halinę z powodu chęci na ogórka kiszonego. Halina zaspana odpowiada Ferdkowi aby sprawdził w lodówce. Ferdek znajduje jedynie konserwowe, a on sam ma ochotę na kiszonego. Na korytarzu Ferdek spotyka pana Boczka, który ma chęć na ogórka po opowiadaniach Ferdka. Oboje idą do piwnicy gdyż Boczek stwierdza że ma tam jeszcze jeden słoik z tym frykasem. Tam stwierdzają iż został skradziony. Dochodzą do wniosku że to Marian Paździoch stoi za tym czynem. Postanawiają do niego iść i rozwikłać sprawę. Paździoch zaprzecza w te doniesienia i do tego sam dostał chęci na ogórka. Postanawiają zdobyć recepturę Halinki. Wysyłają do tego celu Mariana. Kończy jednak z podbitym okiem. Stwierdzają potem w kuchni że na nic im receptura jeśli nie mają surowca - ogórków. Postanawiają że ogórki ukradnie Boczek z działek, a oni będą oglądali wszystko z okna. Boczek podczas akcji po załadowaniu jednego worka zostaje dopadnięty przez zgraję emerytów z psami. Udaje mu się jednak uciec. Jednak po zakończonym jednym wyzwaniu pojawia się następne - jak je zakisić. Boczek preferuje beczkę. Paździoch woli kamionkę, a Ferdek chce je zakisić w słoiku. Postanawiają ogłosić międzynarodową debatę. W debacie wzięły udział trzy osoby: góral, rybak i pani Masłowska. Kolejno zaproponowali: beczkę, kamionkę i słoik. Amatorzy ogórków postanawiają zawrzeć kompromis. Przez miesiąc będą kisić w beczce. Przez następny w kamionce, a na koniec w słoiku.

Zakończenie

Sąsiedzi raczą się ogórkami i dostają przez nie rozwolnienia. W kolejce do WC zwalają na innego winę przez jego sposób kiszenia i zmieniają się toaletą.

Obsada

Poprzedni
Niszczyciel
Ogór
2007
Następny
Bob

Więcej z Fandomu

Losowa wiki