FANDOM

Niszczyciel - 247. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Niszczyciel.JPG

Paździoszek ze swą zabawką

Ferdek, wychodząc z toalety, spotyka na korytarzu Paździocha, który maluje swój nowy model samolotu wykonany własnoręcznie. Następnie przychodzi Boczek i przypadkowo depcze efekt pracy Mariana. Paździoch ma zawał. Jego stan zdrowotny wymaga hospitalizacji. Po wyjściu ze szpitala Marian nie przyjmuje sklejonego samolotu od Boczka. Paździoch jest załamany psychicznie. Dobija go zwycięstwo w zawodach modelarskich niejakiego Rajmunda Bączka, którego miał być największym konkurentem. Ferdek jest zły na Boczka, a Halina stara się wybaczyć sąsiadowi. Natomiast Paździochowie mają wielki żal do Boczka. Tymczasem on sam musi zebrać kosztowne pieniądze na odkupienie modelu samolotu. Nie stać go na taki wydatek, sam nie wie, co robić. Idzie nawet na poradę do Ferdka, niestety ten odmawia udzielenia pomocy. Boczek zaczyna zbierać rzeczy ze śmietnika, aby zdobyć potrzebne pieniądze.

Zakończenie

Marian kończy pod WC malowanie samolotu. Przychodzi Boczek i po raz kolejny depcze cenny model. Paździoch i Arnold razem dostają zawału.

Obsada

Ciekawostki

  • Samolot Paździocha to pomniejszona kopia Fokkera Dr. I, samolotu Czerwonego Barona.
Poprzedni
Zakazane piosenki
Niszczyciel
2007
Następny
Ogór

Więcej z Fandomu

Losowa wiki