FANDOM

Ferdek Mistrz

Ferdek - Mistrz

Wianek

Nieznośna letkość bytu – 165. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Na korytarzu pojawia się mężczyzna, który poprzez medytację unosi się do góry, zostawiając swoje buty na podłodze. Po chwili przychodzi Boczek i widząc leżące buty, pyta Ferdka, czy to jego własność, a Ferdek zaprzecza. Paździoch również się do tego nie przyznaje. Niespodziewanie podczas emisji meczu w telewizji pojawia się medytujący mężczyzna. Ferdek stosuje się do jego wskazówek i unosi się do góry. Po chwili telewizja transmituje mecz, a Halina woła Ferdka, ponieważ nie radzi sobie z daniem do kuchni ciężkiego worka ziemniaków. W sypialni ponownie ukazuje się mistrz medytacji. Następnego dnia Boczek wmawia Paździochowi, że buty, które wczoraj znalazł należą do niego. Tymczasem w kuchni pojawia się mistrz i zakłada Ferdkowi kolorowy wieniec. Przy obiedzie Ferdek medytuje. Po chwili unosi się na ziemię. Zdenerwowani Kiepscy i sąsiedzi wzywają księdza, a gdy to nie przynosi rezultatu, Paździoch i Halina muszą sobie z tym poradzić. Paździoch ratuje Ferdka.

Zakończenie

Tymczasem na korytarzu Boczek zakłada buty po mistrzu i niespodziewanie unosi się do góry.

Obsada

Poprzedni
Benefis
Nieznośna letkość bytu
2004
Następny
Energetyk

Więcej z Fandomu

Losowa wiki