FANDOM

Niezastraszeni - 279. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Niezastraszeni 2.JPG

Marian daje pieniądze Ferdkowi

Ferdek, Paździoch i Boczek siedzą w kuchni i piją alkohol. Ponieważ alkohol się kończy, trzeba go zakupić. Paździoch wpada na pomysł, że on zapłaci 50 złotych za alkohol, ale pod warunkiem, że albo Ferdek albo Boczek wypije całą wodę z toalety. Na takie zadanie decyduje się Boczek. W zamian za to Ferdek ma dla Paździocha propozycję nie do odrzucenia - karze mu zjeść konserwę z ZSRR z 1982 roku. Marian, że nie zje jej, gdyż jest przeterminowana. Konserwę zjada Boczek i mu bardzo smakuje. Następnie Ferdek karze Paździochowi rozebrać się i przebiec całe podwórko. Paździoch nie słucha go. Ferdek i Boczek siedzą w kuchni, popijając alkohol.
Niezastraszeni 1.JPG

Do startu, gotowi, start!

Przychodzi Paździoch, który zdecydował się i chce przebiec bez ubrania całe podwórko. Stawia za to jeden warunek. Ferdynand po tym maratonie ma wypić wodę z WC. Ferdek i Boczek decydują się na to, gdyż uważają, że za taki czyn ich sąsiad zostanie ukarany. Obserwują go przez lornetkę i okazuje się, że Paździoch jednak przebiegł niezauważony oprócz ich przez nikogo.

Zakończenie

W pokoju Halina i Mariolka oglądają program "Niezastraszeni", w którym ludzie podejmują się ekstremalnych zadań w zamian za wygrane pieniężne. Matka mówi córce, że tydzień temu jeden z uczestników programu podjął się wyzwania wypicia wody z kibla. Halina stwierdza, że jej za taki czyn musieli by zapłacić milion dolarów. Mariola pyta ojca ile mu musieliby zapłacić. Ferdek stwierdza, że pieniądze to nie wszystko.

Obsada

Więcej z Fandomu

Losowa wiki