FANDOM

Niedziela wyborcza - 292. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek leży rano w łóżku. Po chwili przychodzi Halina i ma dla męża garnitur, ponieważ tego dnia mają
Ndwb-300x207

Ferdek i Paździoch w Publicznej Prywatnej Toalecie

razem iść na wybory. Ferdkowi nie bardzo chce się na nie iść. Gdy Halina jest już ubrana, Ferdek idzie skorzystać z toalety. Uniemożliwia mu to Paździoch, ponieważ w toalecie rozmawia z nim na temat wyborów. Ich rozmowę słyszy Paździochowa. Jakby nigdy nic sąsiedzi wychodzą i idą do swych mieszkań. Halina jest oburzona iż mąż jeszcze nie jest ubrany, ów opowiada jej sytuację jaka zaszła w toalecie i po raz kolejny idzie do WC, okazuje się, iż w kiblu jest Boczek obiecuje, że jak skończy to powiadomi o tym sąsiada. Ferdek, siedząc przed telewizorem nie ma co oglądać w telewizji, ponieważ na wszystkich kanałach jest cisza wyborcza. Na szczęście na jednym z nich leci program dla dzieci. Arnold przychodzi i mówi mu że już skończył. Ferdynand idzie się załatwić... niestety okazuje się, że Paździoch zamknął swoją żonę w toalecie. Ferdek chce z niej skorzystać. Paździoch pomyłkowo połyka kluczyk. W pokoju Halina udziela mu pomocy. Między nią a Paździochem dochodzi do poważnej sprzeczki o polityce, w końcu dochodzi do bójki. W trakcie kłótni Paździoch wypluwa kluczyk. Ferdek, wykorzystując sytuację, idzie do toalety. Uwalnia Paździochową. Przypomina sobie iż nie wziął papieru. Idzie do mieszkania gdzie widzi ze Helena razem z Haliną biją Mariana. Okazuje się, że w toalecie jest Boczek. Po chwili przychodzi Halina i daje mężowi garnitur.
Niedziela wyborcza
Razem idą na wybory, jednak Ferdek nie może wytrzymać.Za radą starego górala bierze papiery wyborcze i idzie się załatwić.

Zakończenie

Pod nieobecność Kiepskich w mieszkaniu przed telewizorem siedzą Paździochowie. Paździoch siedzi pobity. Nagle redaktor w telewizji informuje widzów, że nie mogą zostać ogłoszone wyniki głosowania , gdyż zabrakło papierów. Paździochowie są oburzeni. Po chwili wraca Ferdek z Haliną. Ferdek jest szczęśliwy, że mógł się załatwić i komentuje zdarzenie.

Obsada

Ciekawostki

  • Kłótnia między Haliną i Marianem wywiązała się, gdy Paździoch użył słów "Ja stoję w tym miejscu, gdzie jest Prawo i Sprawiedliwość, a wy stoicie tam, gdzie stało ZOMO!" Wypowiedź ta nawiązywała do słów Jarosława Kaczyńskiego, który odniósł się tymi słowy do polityków Platformy Obywatelskiej.
  • W scenie w której Halina i Paździoch się biją wykorzystana była muzyka z odcinka Chatka Wielkiego Władka. Komponował ją Achmad Bakajew, tworzył też muzykę do rekonstrukcji zdarzeń w programie kryminalnym Telewizyjne Biuro Śledcze od września 2001 roku do czerwca 2002 roku.
Poprzedni
Sonata jesienna
Niedziela wyborcza
2008
Następny
Masakra

Więcej z Fandomu

Losowa wiki